објављено је на сајту Директората за цивилно ваздухопловсто Србије. У тој авионској несрећи 11. октобра погинули су пилот авиона, бизнисмен Томислав Ђорђевић (64) и његов сапутник Бојан Јоксимовић (28) из Београда.
Главни истражитељ Центра за истраживање удеса и озбиљних незгода проф. др Небојша Петровић предочио је у извештају да је током лета, који је почео око 12.30 часова у широј зони летелишта ДТД – Бачки Јарак, пилот у завршној фази, непосредно пре равнања, добио са земље радио-везом упозорења да стајни трап на авиону није извучен.
„Пилот продужава лет дуж полетно-слетне стазе (ПСС), крећући се малом брзином на висини испод десет метара. Негде на половини ПСС-а извлачи стајни трап и непосредно после тога уводи авион у десни заокрет, повећавајући висину лета. Недовољно повећавајући брзину, летећи све време с извученим закрилцима, пилот уводи авион у превлачење. Авион се на висини мањој од 40 метара окреће у десну страну и под углом од 70 степени удара о тло на око 180 метара од ПСС-а”, написао је у извештају о несрећи главни истражитељ Небојша Петровић. У том документу наведено је да се трагедија догодила у 13.10 часова.
Предочава се и да је успед удара авион о тло дошло до пуцања резервоара, разливања горива и паљења олупине у којој су страдали пилот и његов сапутник. Професор Петровић најављује и да ће комисија, која је формирана да истражи околности под којима се десио тај удес, свој извештај поднети по завршетку посла.
М. Бозокин