часописа из домена уметности и културе који успевају да одрже устаљени ритам излажења, док су многи осуђени на пуко преживљавање или су већ угашени, ДаНС се очувао као једна од последњих преосталих архитектонских публикација у земљи. Како је наведено у уводнику, та чињеница представља још већу одговорност да се часопис одржи актуелним и релаватним.
Нови број у целости је посвећен 20. салону архитектуре, највећој манифестацији Друштва, који је одржан у јуну у Новом Саду. Због проширеног међународног аутодиторијума 20. салона, овај број је двојезичан, на српском и енглеском. Александар Беде, који је на челу нове управе ДаНС-а и уредник овог броја, у свом тексту указује да су се, стварајући нови идентитет Салона архитектуре, оријентисали ка ширем региону. Прва логична оријентација је била она југословенска – земље са којима смо некад чинили заједничку архитектонску сцену, а друга она најближа Војводини, архитектонске продукције Румуније и Мађарске.
По речима Бедеа, потврду новог концепта Салона донело је преко 250 пријављених, као и награде које су отишле у све земље из којих су стигле пријаве Румунију, Мађарску, Бих, Хрватску и Србију. Организатори Салона наводе да су кроз селекцију радова и серију предавања желели да отворе простор за слободно и отворено промишљање и редефенисање позиције архитектонске струке у региону и превазилажење имагинарних баријера. Архитектуру су посматрали у проширеном пољу од друштвеног и просторног активизма, преко грађења, до теоријског промишљања и дигиталног простора. У часопису су затим представљене и фотографије награђених пројеката у свим категоријама.
Н. П.