Природне лепоте јак магнет за туристе

Сви потенцијали Сремских Карловаца као топ еко-туристичке дестинације, у чијем саставу су и Фрушка гора са Стражиловом и Дунавом, представљени су на недавном Сајму породичног и

 активног одмора „Вакантиебеурс” у холандском граду Утрехту. На штанду Туристичке организације Србије Покрет горана Војводине добио је прилику да посетиоцима тог сајма презентује пројекат „Данубе стреам фор греен дреам – Стреам4Греен” и све програме који су у његовом склопу настали у протеклу нешто више од годину. То је била прва презентација тог пројекта, који су финансирали Аустријска развојна агенција (АДА) и ЕУ, норвешка амбасада и сремскокарловачка општина, а друга је управо у току на Сајму туризма у Љубљани.

– Одлазак на тај сајам планиран је још прошле године да бисмо се срели с представницима холандских туристичких организација и агенција и дискутовали о могућим облицима сарадње – каже пројект-менаyер у Покрету горана Никола Благојевић. – Наша жеља и жеља нашег великог донатора професора Миодрага Радуловачког, чије име Еколошки центар у Сремским Карловцима носи, била је да Карловце учинимо видљивим и, осим културних, и њихове несумњиве природне вредности предочимо јавности и у иностранству. Холандија је прва на том путу јер нас с том државом вежу пријатељске везе будући да су Холанђани Тео де Хосон и Илсе Давидсе били код нас као консултатни и били нам одлични домаћини приликом боравка на сајму.

По речима Душице Миленковић, понуда коју су она и Благојевић представили у Холандији наишла је на добар пријем и оцене свих учесника и посетилаца сајма. Први дан сајма резервисан је и протекао у пословној комуникацији, у оквиру чега су остварени добри контакти и ударени темељи сарадње на пољу размене туриста.

– Оно по чему смо били посебни јесу велики број интересантних активности које се могу реализовати на малом простору и добра повезаност с великим градовима, па је самим тим велики број саговорника био заинтересован за долазак – додаје Никола Благојевић. – Другог дана сајма прилику да погледају понуду имали су посетиоци, који су с великим интерсовањем слушали о нашим ресурсма, потенцијалима и могућностима за долазак.

По запажању Душице Миленковић, у свету постоји још много непознаница о Србији као туристичкој дестинацији и зато је неопходно много радити на промоцији и поправљању имиџа.– Они који су већ били у Србији, радо би поново дошли, али на дуже – каже Душица Миленковић. – Код нас их највише привлаче природа, култура, храна, али и цене. Сумирајући утиске, дошли смо до закључка да као микродестинација морамо радити на умрежавању с осталим регионима у Србији и заједно изаћи на светско тржиште.

З. Милосављевић

 

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести