У јуну више купача него у августу

„Зеленило” је, закључно с прошлом седмицом, продало на Штранду 296.000 улазница. Највише дневних улазница купљено је 10. јула – 14.582,

а плажа је била посећенија у јуну него у августу: чак 30.000 улазница више продато је у јуну. Овог лета купачи су мање користили сефове за одлагање личних ствари него ранијих сезона. На Штранду има 48 сефова, а коришћено је 38. Дан коришћења сефа коштао је 100 динара.

– „Зеленило” још своди резултате овогодишње сезоне јер се званично она завршава 30. септембра, премда ће посета купалишту бити знатно мања већ од 1. септембра с почетком школске године – каже саветник директора ЈКП „Градско зеленило” за медије Иван Ножинић. – До краја сезоне очекујемо да број продатих улазница пређе 350.000, али то није мерило колико је посетилаца укупно током лета било на реци. Деца до седам година нису плаћала улазницу, закупци кабина су добијали две односно четири бесплатне сезонске карте, понедељком је улаз био бесплатан, а после 19 часова улаз се није наплаћивао па ценимо да је бар дупло више Новосађана уживало на Дунаву.

По његовим речима предузеће још нема податак о томе колики је приход остварен овог лета .

– „Зеленило” прави годишњи финансијски извештај за Штранд јер је плажа отворена током целе године. Зими ради клизалиште и закупци локала неће затварати кафиће већ ће они бити отворени свих дана у години, што има утицаја при збрајању прихода – објашњава Ножинић. Сматра да је плажа ове сезоне оставила бољу слику код посетилаца  јер је „Зеленило” издавало локале на пет година, што је закупце навело да уложе у њихово реновирање.

– То је, између осталог, допринело томе да плажа делује уређеније – налашава Ножинић.

Каже да је још рано говорити шта би наредне сезоне требало урадити  у погледу инвестиција.

– Трудимо се да сваку сезону обогатимо новим садржајима ради подизања квлитета услуга. Та тема ће бити актуелна почетком 2017. Међутим, има посетилаца који већ сада виде шта би требало радити. Кажу да недостаје више хлада па би било добро посадити дрвеће које брзо расте. Недостаје им и могућност да напуне мобилне телефоне па су пожељни и пуњачи. Као и свеке сезоне, недостаје и кабина, садашње се не могу преграђивати па је потребно градити нове – наводи он.

З. Делић

 

Хумани понедељак”  

И ову сезону купања обележила је хуманитарна акција „Хумани понедељак”, намењена лечењу деце оболеле од ретких болести. Овог лета помоћ је добило осам малишана, а од када је акција заживела, пре две и по године, 29 деце је примило новчану донацију.

„Зеленило” је уприличило разноврстан програм викендима за све  генерације да би на плажи било што интересантније. Важан је и податак да је цена улазнице иста неколико година, 50 динара.

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести