али се припрема терен за боље функционисање, истакао је у интервјуу за општински портал, председник општине др Братислав Кажић:
- Потешкоћа има пођеднако и у локалној самоуправи и у јавним предузећима, али нека од њих су на добром путу да постану успешна и самоодржива. Сва предузећа помажемо онолико колико можемо и колико је наша обавеза, али је важно да се нисмо додатно задужили. Многе дугове успели смо да репрограмирамо и сада их редовно враћамо по договореном темпу, а у противном дошло би до блокаде. Да успешно функционишемо и поред свих проблема, уз сервисирање свих текућих обавеза, потврђује и то да нисмо били у блокади ниједан дан.
Општина је од самог почетка мандата увела мере штедње и оне су донеле уштеде од нешто више од 50 милиона динара. Локални функционери одрекли су се разних бенефиција, стимулација, дневница и то је донело озбиљне уштеде. Само на гориву се месечно уштедело у просеку 400.000 динара. Минуле године углавном су се завршавали раније започети пројекти у домену комуналне инфраструктуре.
- Најзначајнији позитиван помак у пословању учинили су ЈКП „Стандард“ и Центар за физичку културу „Драго Јововић“. Неке мере које је „Стандард” увео, знам да неке нису популарне, али донеле су много боље пословање, у циљу да се предузеће стави на здраве ноге и постане ликвидно, а престане бити дугогодишњи губиташ. Оно више није само ослоњено на општински буyет, што је била пракса, већ се самофинансира, а од нас добија само за оно што нам пружи као услугу и изврши радове – рекао је Кажић.
Поводом приватизације Јавног предузећа за информисање, која се мора по закону спровести, председник општине је најавио да ће локална самоуправа и даље помагати информисање на језицима мањина.
Буџет за ову годину је планиран у складу са смерницама из извештаја државне ревизије, који се односи на 2013. годину. Уз све обавезе које буyет мора да поштује, општина је упланирала и капитална улагања, социјална давања за угрожене грађане, и друга давања у складу с тренутним могућностима, нагласио је Кажић у првом овогодишњем обраћању Врбашанима.
В. Х.