РАДИО КИКИНДА: Колико реално вреди бренд

КИКИНДА: Јавно предузеће Информативни центар Кикинда – Радио Кикинда, најстарији је електронски медиј у општини. Емитовање програма почело је 12. септембра 1991. године

на тадашњој фрекевнецији 98,3 мегахерца. Тада, регионална радио станица, покривала је шест општина у северном Банату. Од 2008. године програм се емитује на локалној фреквенцији 93,3 мегахерца, а осим на српском програм се реализује и на мађарском и румунском језику.

Од настанка ова медијска кућа имала је успоне и падове, а издржала је кризна и турбулентна времена. Одлуком Владе Републике Србије, као и сви медији у нашој земљи чији је оснивач држава односно локалне самоуправе, и Радио Кикинда је у процесу приватизације. Крајњи рок за овај процес је 30. јун.

- У току су све радње неопходне како би се спровео приватизациони поступак - каже Синиша Бошков, в.д. директор Јавног предузећа Информативни центар Кикинда. - Процена капитала урађена у децембру каже да Радио Кикинда вреди 1,5 милиона динара. Законом није предвиђено на који начин изразити вредност Радио Кикинде као бренда која је неоспорна.

У процену капитала ушла је опрема Јавног предузећа Информативни центар Кикинда, али не и зграда која је у власништву локалне самоуправе. За куповину ове медијске куће писмо о заинтересованости послала је непозната фирма „Фидбек консалтинг и њу медија продакшн” из Новог Сада, која је слична писма послала за скоро све медије у Војводини који ће се половином године приватизовати.

Просечна плата у јануару била је 26.000 динара, а потраживања и дуговања Информативног центра су мање-више изједначена.

- На папиру можемо да се покријемо, али у стварности то, нажалост, није могуће - напомиње наш саговорник. - Највећи дуг је за даљинско грејање према Јавном предузећу „Топлана“ и ради се о дуговањима из ранијих година. С друге стране ми највише новца потражујемо од медијских кућа које закупљују антенски систем. Иако није рађено испитивање слушаности, наша станица има своју публику, што видимо према њиховом јављању и СМС порукама које нам шаљу.

Уколико Радио Кикинда не буде продат, из капитала фирме намирују се најпре повериоци, а остатак се нуди радницима, који уколико не прихвате понуду аутоматски долази до гашења.
А. Ђуран

Вишак запослених

- Постоји идеја и да запослени узму судбину у своје руке и купе фирму, међутим Радио Кикинда основана је као јавни медијски сервис са задатком да информише суграђане, а не као профитна радио станица. Остале радио станице које су радиле или раде на територији наше општине, а које су у приватном власништву, немају више од троје запослених што је граница економске исплативости. У нашој кући је 20 запослених и ако дође до тога да радници постану власници, број оних који остану да раде мора се смањити – додаје Бошков.
 

EUR/RSD 117.1415
Најновије вести