Одоше шофери за веће паре у европске аутобусе

Назад на вест
Коментари
СакиСале
09.11.2017 • 09:26
Па господо, пробајте са повећањем плата, па неће одлазити
gandži
09.11.2017 • 11:26
Zapitajte se drage glavešine kako da zaustavite odliv vozača? Zamislite zemlju sa uređenim zakonom, redovnom-normalnom platom za jednu pristojnu egzistenciju, sa uređenim sistemom u kom će se znati koje su obaveze poslodavca, a ne samo zaposlenih u preduzeću, zamislite kada bi vozači i mehaničari tretirani sa poštovanjem, a ne sistem u kome ih tretiraju kao službeni broj bez ikakvih prava? E kada do tog stepena uredite državu i sistem, onda Vam možda vozači neće odlaziti. I sprečite zapošljavanje nepotrebnih struka u istim preduzećima, dolazak i priliv plastičnih lepotica koje se šepure i ničemu ne služe, a njihove plate bodu oči istih vozača koje čak ni ne smatraju za kolege....itd...itd...itd. Drage glavešine, samo zamislite!!!
Vozac
09.11.2017 • 11:55
Koliko para,toliko i muzike ! Zalisno je sto putnici ispastaju
Drago
09.11.2017 • 13:34
Odlaze vam vozaci zbog malih plata to je tacno,ali vam odlaze jer vas vise ima u kancelariji nego vozaca na liniji,svaki od vas je zaduzen za maltretiranje vozaca,kucaj karte,vracaj kusur,nema konduktera,retrovizore kupujete od kineza i onda mubgurnete kontrolora da mu pose prijavu i li ga sakrijete iza drveta ta prati vozaca koja vrata otvara i napisete prijavu na tu bednu platu.Autobusi koji su tri puta rekarosirani i bez klima a smene i po osam sati u lokalnom saobracaju,dok vam otpravnici na terminalima sastavljaju tikete.Sramota jedna,Vas iz kancelarije prekvalifikovati i sve za volan
JGSPNS
09.11.2017 • 13:51
Ne radi se samo o malim platama... Problem je i održavanje vozila, odnosno tehnička ispravnost istih... Ipak prevozimo ljude i imamo ogromnu odgovornost... A sa ovakvim vozilima... Teško...
PAJO I JARE
09.11.2017 • 19:29
Pod hitno se rešiti onih kalaštura što bezglavo tumaraju hodnicima i dangube na telefonu i što šajcaju po gradu za vreme radnog vremena. Bila bi to velika ušteda. Razne Jace, Mace, Dace što se nakotiše u ovo par godina oma u autobus za kondukterke da se metnu pa neka tamo animiraju i nas šofere i putnike. Samo tako vajde od njih, mada je naj bolje bez njih upšte. Vuku plate ko vozač i mehaničar skupa a još da se znade zašto, ajme
Zuks
09.11.2017 • 23:39
Da to je tacno da ih sad ima vise u kancelarijama nego vozaca jer su morali da ih prime stranacki,napravili prinudne kancelarije i primili nekakve saobracajne inzinjere i njima mora dati platu inzinjera iako tamo nista ne radi vec samo sedi,a pare donose samo vozaci.Ali politika ti je to...
Zuks
09.11.2017 • 23:41
Zato sto su orimili sve preko stranki a navidno nema prijema novih radnika,u stvari oni i nisu radnici jer samo sede u kancelariji i primaju platu,tu su samo fizicki...
novi sad
10.11.2017 • 08:31
Lako je resiti taj problem,povecajte plate pa taj vizac ce ostati u srbiji da radi i za manje pare nego u EU,a bice i kod kuce i za 700 €!!
Zoki
10.11.2017 • 08:35
A šta ćemo sa ljudima koji su primljeni na mesto vozača i primaju tu platu a sede u kancelarijama,videli bus u zivotu nisu.
novi sad GSP
10.11.2017 • 08:59
Lako je resiti taj problem ,da bi ostali vozaci treba im povecati platu 700-800€,pa ne bi isli u EU .abili bi kuci sa oorodicom.
tamodaleko
13.11.2017 • 07:15
Lako je resiti problem nedostatka vozaca kad bi bilo volje da se problem resi, ljudima koji su na platnom spisku a na neproduktivnim poslovima postaviti uslov da poloze za autobus da izadju na liniju u smenski rad, pa ce te videti koliko njih ce i samo otici, nemorate ih terati! A posle toga imate odredjeni broj slobodnih radnih mesta na raspolaganju da uposlite ljude koji hoce da rade kao vozaci!
I ne treba vama dozvoliti da povecavate broj saposlenih u Javnim preduzecima( jer ce te i dalje primati u kancelairje vise nego radnike), samo vi lepo one kod vas (besposlene)zaposlene dovedite u red da rade i zarade svoju platu!
Остави коментар
10 + 0 =
Реши овај једноставан математички проблем и упиши резултат. Нпр. за 1+3, упиши 4.
EUR/RSD 117.1415
Најновије вести