Свака пета жалба купаца на квалитет робе стигла из Новог Сада

Назад на вест
Коментари
Ljubinka
03.07.2020 • 14:54
Potrosaci su u nezavidnoj situaciji, jer ih trgovci dovode u zabludu pri kupovini, ne informisuci ih o onome, sto bi trebalo da znaju pre kupovine, jer bi u tom slucaju mogli odustali od kupovine.Bitno je da im se nariski receno uvali proizvod.Strasno
Kupila sam Delimano cesmu pre 7 meseci.
Grejac prestso da greje.
Garancija 2.god.
Zovem gospodu iz Studio Moderne i obavestavam da.dodju nose cesmu i da.mi zamenu cesmu.
Medjuti.dobila sam lezerno saopstenje da.ke ti moja briga kako cu i kome platiti da mi skine cesmu i da je ja trebam upakovati i poslati njima kso Exspres posiljku.
Ima li to veze s.mozgom
Naravno nema.
Zbog kvara koji je njihov problem ja treba da se dodatno.izlazem troskovima.
Ovo nema u normalnom svjetu.
Jeli moguce da poszojo .i 1%
opravdanosti takvog ponasanja prodavca?

Trebalo bi strogo da se kaznjavaju, a potrosaci da se i obestete za nerviranje.i vredjanje dostojanstva.
Остави коментар
2 + 1 =
Реши овај једноставан математички проблем и упиши резултат. Нпр. за 1+3, упиши 4.
EUR/RSD 117.1627
Најновије вести