За опслуживање града 1.400 такси возила

Назад на вест
Коментари
Bivši kolega
24.01.2020 • 12:48
Monopolističko delovanje...dragi Nikola pošto smo zajedno radili u Našem Taksiju vrlo dobro znaš da je čoveku prosečne inteligencije potrebno ne više od tri nedelje da savlada i nauči sve ono što jedan taksista treba da zna(danas još lakše zbog silnih aplikacija za navigaciju) a vi ste insistirali na zakonskim uslovima kao da onaj ko hoće da obavlja tu delatnost se prijavio za pilota spejs šatla isto tako vrlo dobro znaš da danas ljudi u ovoj delatnosti sa šest radnih dana u nedelji i prosečno provedenih 10 sati u mreži ostvaruju prihod od minimu dva do dva ipo miliona dinara bruto na godišnjem nivou a neki i više od toga kada se prevede na mesečni neto prihod ostaje čisto 130000-150000 dinara kada se plate svi troškovi (porezi i doprinosi,održavanje tekuće i investiciono,amorizacija vozila itd) stoga mogu zaključiti da pored početnih dobrih namera ste se pretvorili u klasični esnaf.
Bane
25.01.2020 • 01:42
Evo i moj primer za kolegu iz sitansa i one koji sede u gradskoj upravi za saobracaj kao i za javnost....na taxi u N.S.-u sam izasao u martu 1998.godine sa 22 godine i u tom trenutku bio jedan od najmladjih taksista u gradu. Gradski ispit sam polozio 1999.godine kad sam i zvanicno dobio prve taksi legitimacije....da bih posle 20 godina provedenih na ulici docekao da ne mogu da radim vec godinu dana....a razlog je sto nisam bio obavesten da postoji rok za zamenu starih za nove taxi legitimacije koji je stupio na snagu 6.11.2018.god. a jedino objavljen u sluzbenom glasniku 7 dana pre tog roka(pretpostavljam iz odredjenih interesnih razloga,upravo zbog ogranicenja broja taksista...)..za to sam saznao tek mesec dana kasnije i predao zahtev za nove legitimacije pocetkom decembra 2018. godine(na taj zahtev nikada nisam dobio odgovor)....naravno i u tom trenutku a i sada ispunjavam sve uslove za obavljanje taksi prevoza,preduzetnicka radnja mi je i dalje otvorena i porez i dalje placam redovno ali ne mogu da radim i ugrozena mi je egzistencija ...zaista smatram to velikom nepravdom koja se moze lako ispraviti...upuceno gore navedenim na pocetku teksta !
Apsurd
25.01.2020 • 14:00
Porez moraš platiti a delatnost od koje treba da prihoduješ da bi isti platio nemožeš da obavljaš zato što nečitaš redovno službeni glasnik STRAŠNO.
Aktuelni kolega
27.01.2020 • 08:39
Nisi ti nikad radio na taksiju ako mozes da izjavis toliko nebulozu da je potrebno svega 3 nedelje da se savlada ovaj posao kao i potrebne vestine za volanom da bi se putnici mogli bezbedno prevesti. Druga stvar je cifra neto prihoda. Vecu glupost odavno nisam cuo. Na troskove ode oko 50% bruto cifre, a realna neto cifra je mozda polovina od toga sto si ti naveo, i to u jednom od najjacih udruzenja u gradu i to radim sa svojim kolima. Dakle nisi ti nikad radio ovaj posao kada mozes da izjavis ovakvu notornu glupost. A narod naravno veruje svemu senzacionalistickom sto procita, bez obzira kolika to glupost bila.
Bivši kolega
28.01.2020 • 09:00
Naravno da sam radio i to u vreme kada smo u vratima imali Rapajića "Novi Sad bez tajni" pa dobiješ adresu na Limanu ili ulicu u Adicama a ti knjigu u šake pa da vidiš gde je broj ili ulica.Što se tiče vremena za obuku za ovu vrstu delatnosti najbolje govore primeri ljudi koji su počeli u Novusu ili Našem taksiju a da ore tog veze sa taksijem nisu imali toliko im je otprilike vremena trebalo da sve savladaju kompletnu problematiku.Najveći problem taksista su ljudi koji rentiraju kola na crno naravno jer nikakav zakonski okvir nepostoji za njih a što se zarade tiče pošto sam ostao u kontaktu sa kolegama iz Pana i Red taksija to su njihove reči zasnovane na evidencijama dnevnih pazara i troškova koje vode ako oni su nešto slagali onda sam i ja ali to su ljudi koji su preko 15-20 godina na taksiju pa nemaju potrebe da nešto preuveličavaju.
Остави коментар
6 + 2 =
Реши овај једноставан математички проблем и упиши резултат. Нпр. за 1+3, упиши 4.
EUR/RSD 117.1474
Најновије вести