Обраћајући се акционарима на одвојеним састанцима, генерални директори ПСА, Карлос Таварес и председник ФЦА Џон Елкан говорили су о "историјском значају" данашњег гласања, којим се обједињује наслеђе ових аутомобилских дивова који су учествовали у писању историје ауто индустрије у Сједињеним Дрзавама, Француске и Италије, преноси агенција АП.
Пре окончања спајања, акције нове заједничке компаније, која ће се звати Стелантис, морају да буду листиране на берзама у Милану, Њујорку и Паризу.
Претходно је крајем децембра, Комисија ЕУ за заштиту тржишне конкуренције дала условно "зелено светло" за спајање ФЦА и ПСА вредно 38 милијарди долара, након што су две компаније пристале да појачају сарадњу са јапанским ривалом Тојотом у сегменту малих доставних возила.
ЕК је објавила тада да ће ПСА повећати капацитет преузимања Тојотиних камионета за европско тржиште и смањити цене њиховог транспорта и превоза резервних делова и додатне опреме, чиме се отклања забринутост у погледу потенцијалног нарушавања тржишне конкуренције у ЕУ.
Фијат Крајслер и Пежо-Ситроен су прошле године одлучили да удруже снаге како би се лакше изборили с изазовима у ауто индустрији, као што су трошкови финансирања технологија за производњу еколошки чистијих возила и тржишна криза изазвана глобалном пандемијом.
Компанија Стелантис ће, између осталих, поседовати брендове Фијат, Џип, Доџ, Рам и Масерати, као и Пежо, Опел и ДС.