АПР: Промене у систему регистрације привредних субјеката

БЕОГРАД: У Агенцији за привредне регистре (АПР) биће омогућена електронска регистрација свих привредних субјеката путем корисничке апликације за пријем електронске пријаве и електронских докумената потписаних квалификованим електронским потписом, уз електронски начин плаћања накнада за услугу регистрације, саопштила је данас АПР.
kancelarija
Фото: pixabay.com

То је омогућено на основу усвојених измена и допуна Закона о привредним друштвима и о поступку регистрације, а рок за прелазак на овај нови начин рада у Регистру привредних субјеката је 18 месеци од усвајања Закона, односно средина 2023. године.

Како се наводи, у поступку регистрације покренутим подношењем електронске пријаве, отправак одлуке регистратора доставља се на регистровану адресу за пријем електронске поште привредног субјекта, или на адресу за пријем електронске поште наведену у пријави.

АПР ће до наведеног рока за увођење електронске регистрације омогућити и достављање одлуке регистратора у Јединствени електронски сандучић привредног субјекта, уколико је регистрован као корисник услуге електронске управе.

У складу са предстојећом дигитализацијом услуга и сервиса АПР-а, неминован је прелазак на електронску комуникацију Агенције и привредника, која ће постати преовлађујући начин рада са преласком на он-лајн рад Регистра привредних субјеката.

Тренутно је адресу за пријем електронске поште регистровано 76,60 одсто привредних друштава и 71,40 одсто предузетника, а Агенција позива све привредне субјекте да на време прилагоде своје пословање и да се припреме за предстојеће промене система регистрације.

EUR/RSD 117.1484
Најновије вести