Брнабић: Слогани не могу да подстакну рађање

БЕОГРАД: Премијерка Србије Ана Брнабић изјавила је данас да слогани не могу да подстакну повећање наталитета и додала да је много важније да држава буде ажурнија и да у пракси труднице могу да остваре своја права.
ana brnabic
Фото: Tanjug (Dragan Kujundžić)

Слогани који су се тим поводом појавили у јавности нису у њеном стилу, рекла је премијерка одговарајући на питања новинара, те навела да ће се још разговарати о томе.

“Нисам видела све (слогане). Не могу да кажем да су они баш у мом стилу, тако да бих ја то другачије, али не бих да ''микроменаџујем'' министарства. Разговараћемо још о томе и верујем да је ово радни назив и корак ка проналажењу правог слогана за ту кампању”, рекла је Брнабић.

Она је рекла да би волела мало другачију кампању и слогане за подстицање наталитета, као и да верује да ће се у будућности постиће консензус.
Премијерка је рекла да је разумела грађане и да се слаже са њима да је важно шта се тим поводом ради у пракси и да држава треба да буде ажурнија у исплати додатака, те да труднице не морају да носе “милијарду” папира на шалтере.

“Истовремено морамо да посвећујемо више пажње компанијама и у приватном и у државном сектору да помогну породиљама да ускладе родитељство и посао. Ја бих се фокусирала на то”, рекла је Брнабић.

На конкретно питање да ли слогани могу да подстакну повећање наталитета, Брнабић је одговорила: “Апсолутно, не”.

Министарство одлучило: Још без слогана за подстицај рађања

Министарство културе и информисања саопштило је данас да је одлучило да не додели појединачне награде за радове пристигле на јавни позив за израду слогана који би био коришћен у кампањи за промоцију мера популационе политике са циљем подстицаја рађања у Србији.

Како је саопштено из тог ресора, Комисија је констатовала да ни један од предлога не задовољава потребу да једна порука идентификује сложеност проблема пројектног задатка из Јавног позива, већ да прогласи по два добитника за сва три места.

Фото: Tanjug, arhiva

Министарство културе и информисања, наоди се у саопштењу, сматра оправданим део критике које је јавност упутила тим решењима. 

"Избор слогана за ту битну друштвену тему је веома деликатна ствар и Министарство културе и информисања охрабрује и Савет за популациону политику и Комисију да настави да ради на изналажењу најквалитетнијег решења за ту важну тему", наводи се у саопштењу.

Министарство културе и информисања сматра да постоје и простор и разлози да се настави рад на активностима везаних за решавање проблема наталитета у Србији.

EUR/RSD 117.1484
Најновије вести