Како се наводи у саопштењу ТОС, нови и модерни туристички бренд Србије намењен је туристима који на својим путовањима траже занимљива и аутентична искуства, природне лепоте, креативне и инспиративне дестинације, које Србија нуди на раскрсници истока и запада, где се мешају модерно и традиционално.
"Са задовољством примећујемо да нови начин представљања наше понуде кроз искуства, односно доживљаје, наилази на велику заинтересованост и даје нову енергију насим промотивним активностима", изјавила је директорка ТОС Марија Лабовић.
ТОС наводи да је Србија на EXPO Дубаи показала да је модерна, креативна и иновативна земља која итекако има шта да понуди својим посетиоцима и да може много да учини за побољсање имиџа земље.
До сада је Павиљон Србије на EXPO посетило више од пола милиона посетилаца, а очекујемо још толико, што само говори о величини циљне групе коју желимо да привучемо, наводи се у саопштењу ТОС.