Гледаоци у Србији дневно виде 2.362 рекламе 

БЕОГРАД: У првој половини 2018. године, седам највећих тв станица у Србији емитовало је укупно 425.245 рекламних спотова, што значи да је гледаоцима дневно пласирано 2.362 реклама, показује опсежно истраживање које је спровела Нинамедиа. 
televizija pixabay
Фото: pixabay.com

Рекламе су чиниле 8,33 одсто укупног телевизијског програма, а према броју емитованих спотова, као и укупном трајању, прехрамбена индустрија је најчешћи оглашивач, налаз је аналитичара Нинамедие. 

Следе сектори фармације и трговине који су се ипак оглашавали упола мање од прехрамбене индустрије. 

Највећи број огласа и секунди заузима специјализовани програм за тв продају Топ схоп, а после њега је ВИП Мобиле као први бренд који представља производ или услугу.

Следи Маxи, затим Виталис, потом Теленор и Темпо. 

Највећи број спотова је забележен на ТВ Пинк - 93.148, затим на Првој ТВ - 80.542, а трећа је О2 ТВ са 71.707 емитованих реклама, наведено је у саопштењу Нинамедиа.

EUR/RSD 117.1484
Најновије вести