Рекламе су чиниле 8,33 одсто укупног телевизијског програма, а према броју емитованих спотова, као и укупном трајању, прехрамбена индустрија је најчешћи оглашивач, налаз је аналитичара Нинамедие.
Следе сектори фармације и трговине који су се ипак оглашавали упола мање од прехрамбене индустрије.
Највећи број огласа и секунди заузима специјализовани програм за тв продају Топ схоп, а после њега је ВИП Мобиле као први бренд који представља производ или услугу.
Следи Маxи, затим Виталис, потом Теленор и Темпо.
Највећи број спотова је забележен на ТВ Пинк - 93.148, затим на Првој ТВ - 80.542, а трећа је О2 ТВ са 71.707 емитованих реклама, наведено је у саопштењу Нинамедиа.