Медијска писменост неопходна у пандемијској конфузији

БЕОГРАД: Глобална Недеља медијске писмености обележава се у години када грађани Србије због опште конфузије изазване пандемијом имају све мање поверења у изворе информација, саопштила је данас Америчка асоцијација за међународни развој (УСАИД).
mediji print web
Фото: Приватна архива

Под слоганом „Медијска писменост за јавно добро", осмисљене су активности које имају за циљ да се грађанима, привреди, државној управи, наставницима, деци и њиховим родитељима, скрене пажња на важност медијске и информационе писмености, истакли су из УСАИД.

Тим поводом су у свим већим градовима испред најзначајнијих институција осванули, како тврде организатори, интригантни билборди који указују да је свако од нас преузео улоге које до сада није имао.

Како скоро две године живимо у пандемији и општој неизвесности, додаје се у саопштењу, правила се мењају из минута у минут, због чега су људи изгубили поверење у изворе информисања, одлуке институција, стручност и професионализам.

"Изазовно време тражи од нас да свакодневно будемо баш оно што смо мислили да нисмо - чланови кризног штаба, инфектолози, уредници, медији, доктори, педагози и инфлуенсери, а за то нам требају вештине критичког размишљања и медијске писмености", рекао је менаџер програма Нова писменост Горан Зарић.

У Недељи медијске и информационе писмености, додао је он, пажња јавности се скреће провокативним скечевима и едукацијом кроз програм Нова писменост (novapismenost.rs).

Програм је усмерен на грађане, медије, компаније, образовни систем, инфлуенсере и државну управу, а заједнички га спроводе организација Пропулсион и УСАИД.

EUR/RSD 117.1661
Најновије вести