Михајловић: На изложби-резултати Министарства пред грађанима

БЕОГРАД: У претходних годину дана радили смо пуно, рекла је данас министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић, додајући да ће грађани моћи да се упознају да резултатима Министарства на мултимедијалној изложби на старој железничкој станици која се отвара вечерас.
zeleznicka stanica, tanjug tanja valic
Фото: Tanjug (Tanja Valić)

"Србија је данас 10. у свету по издавању грађевинских дозвола, завршавамо Коридор 10 после 30 година, реформисали смо катастар и олакашали упис имовине грађана, потписали уговор о концесији Аеродрома ''Никола Тесла'' вредан 1,4 милијарде евра, обновили 70 км барске пруге. То су само неки од резултата министарства које водим“, рекла је Михајловић.

Она је, гостујући у јутарњем програму ТВ Хепи, изјавила да ће вечерас у 19 часова на старој железничкој станици отворити мултимедијалну изложбу инфраструктуре на којој ће бити представљено све што је Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре урадило у претходних годину дана.

"Грађани ће на изложби, између осталог, моћи да виде Титов ''плави воз'' и најсавременије возове који иду нашим пругама, као и ваљке, багере и другу механизацију која се користи за изградњу путева. Такође ће моћи да виде брзе пуњаче за електричне аутомобиле на ауто-путу, опрему коју користе предузећа у ваздушном саобраћају, дронове, чамце и опрему за контролу пловидбе у водном саобраћају, као и симулаторе превртања возила и ''пијане наочаре''", навела је она.

Али, како каже, моћи ће да виде и све људе који граде нашу земљу. 

"Од путара, железничара, пилота, бродара, инспектора, људи из катастра, ''Путева Србије'', ''Коридора'', речних фирми... Желимо да поводом годишњице Владе покажемо људе који граде, обнављају и развијају нашу земљу“, рекла је Михајловићева.

Она је додала да је стара железничка станица право место за изложбу, јер спаја оно најбоље у нашој прошлости и оно како данас видимо нашу будућност.

„Изграђена је исте године кад и пруга Београд-Ниш, 1884, чијом изградњом се Србија прикључивала модерним европским државама које су већ имале железницу. И тада, као и данас, Србија је била најкраћа рута између истока и запада, али је била потребна железница да би се различити делови Европе боље повезали“, закључила је министарка.

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести