Чадеж: Златиборац на велика врата улази у ЕУ

БЕОГРАД: Компанија "Златиборац“ успешно је стартовала на словеначком тржишту и њени сухомеснати производи се већ сада могу набавити широм Словеније у 45 "Меркаторових“ трговина, саопштено је из Привредне коморе Србије (ПКС).
marko cadez
Фото: Tanjug (Rade Prelić)

"Прикључивањем Словеније групи наших извозних тржишта крајем 2019. године, почели смо реализацију једног од стратешких циљева - ширење бренда ''златиборац'' на тржиште Европске уније", каже Душан Кнежевић, генерални директор компаније "Златиборац".

Истиче да су, захваљујући сарадњи с компанијом Меркатор Словенија, "златиборац" производи постали доступни у 45 малопродајних објеката у Љубљани, Марибору, Новом Месту, Цељу, Крању и другим градовима, са тенденцијом да се у наредном периоду број малопродајних објеката у градовима широм Словеније повећа.

"Из недеље у недељу продаја расте, што је додатна мотивација за пословање на једном таквом тржишту, респектабилног потенцијала", наводи Кнежевић и додаје да "потрошачи на полицама словеначких маркета могу пронаћи производе из различитих подкатегорија, од говеђе пршуте, чајне кобасице, дуван чварака, до бекона, печенице, димљеног врата и сланине“.

Марко Чадеж, председник Привредне коморе Србије, оцењује да уласком у продајне објекте највећег словеначког трговинског ланца, после освајања шведског тржишта, компанија "Златиборац“ заправо на велика врата улази у Европску унију.

"То је потврда способности произвођача српске месно-прерађивачке и прехрамбене индустрије у целини да се шире и боље позиционирају, и то не само на регионалним тржиштима. Све више наших компанија, попут ''Златиборца'' технолошким осавремењивањем производње, освојеним стандардима, достигнутим квалитетом и унапређеним дизајном својих производа, већ сада може равноправно да се такмичи са конкуренцијом на јединственом европском тржишту“, кже Чадеж.

У прилог томе, подсећа, иду и најновији статистички подаци о расту броја извозника и извоза српске прехрамбене индустрије у свет, а посебно на тржиште ЕУ, на коме је прошле у односу на претходну годину, забележила пласман већи за 22 одсто.

"Томе су свакако допринеле и активности Привредне коморе Србије, од заступања иницијатива привредника пред државом које су донеле значајне олакшице у пословању и побољшање привредног амбијента у земљи, до умрежавања са регионалним и међународним компанијама и промоције инвестиционог и извозног потенцијала српске привреде у свету“, закључио је Чадеж.

EUR/RSD 117.1661
Најновије вести