Од укупног броја на поступање друштава за осигурање било је 53,8 процената притужби док је 46 процената на поступање банака, док је остатак притужби био на поступање платних институција и друштава за управљање добровољним пензијским фондовима.
У годишњем извештају о поднетим притужбама и приговорима на рад давалаца финансијских услуга и поступању банака у области заштите корисника финансијских услуга НБС наводи да је укупно било 280 основаних притужби, 1.297 су биле неосноване а 399 их је у поступку.
Притужбе на рад банака највише се односиле на кредите, затим платне рачуне и услуге па платне картице.
Код осигурања 970 притужби је било на неживотно осигурање, а 84 на животно осигурање.
За неживотно осигурање највише притужби било је у области аутоодговорности а следе осигурања од несрећног случаја.
Током 2019. године пред НБС је било и 271 предлог за посредовање од тога су стране у поступку прихватиле предлоге у 77 случајева.
НБС наводи да је две трећине поступака посредовања било за осигурања, а остало за банке.