Како је саопштено, настављају се радови на изградњи двоколосечног железничког тунела Чортановци, који ће имати укупну дужину од 2,2 км.Бушење тунела одвија се истовремено на четири тачке двеју цеви северног и јужног портала.
Секундарна конструкција тунела обухвата радове на хидроизолацији и бетонирању свода, која је у потпуности у складу са захтевима пројекта и технологије.То ће, како је саопштено, омогућити безбедно коришћење објекта у наредних 100 година и дуже.
Тунел Чортановци постаће део новог железничког колосека од Старе Пазове до Новог Сада на прузи Београд - Будимпешта, на којој ће возови моћи да развију брзину до 200 километара на час.На тој деоници "РЖД Интернешнл" ће изводити и изградњу вијадукта дужине три километра у плавном делу Дунава.
Завршетак радова на објектима је планиран за 2021. годину.