ВИП мобајл од данас послује под новим брендом А1 Србија

БЕОГРАД: Компанија ВИП Мобајл од данас послује под новим брендом А1 Србија, препознатљивог интернационалног оператора у региону централне и источне Европе, а челници компаније поручују да промена њеног имена ни на који начин не утиче на постојеће уговоре корисника и пословних партнера.
a1
Фото: Youtube Printscreen

На конференцији за новинаре, на којој је представљен и нови лого А1, најављено је да ће компанија корисницима пружити јединствено дигитално искуство нудећи релеватне сервисе и технологије за живот, рад и забаву у дигиталној ери.

Промена имена компаније, кажу, део је шире стратегије А1 Телеком Аустрија Групе, лидера дигиталних услуга и комуникационих решења у региону централне и источне Европе, да на тржишту Европе ојача своје присуство послујући под једним брендом.

Генерални директор Вип Мобајл и А1 Словенија Дејан Турк каже да Вип данас постаје А1, бренд за који наводи да је мало другачији од Випа, али да наставља све оно добро што је Вип био.

Навео је да је А1 технолошки иновативан бренд који постоји у седам земаља и да је веома дигиталан бренд, а да је пре свега веома битан сам квалитет услуге и квалитет сервиса.

"Са А1 брендом остаје све добро у Випу и надограђује се за још нека боља технолошка решења у смислу бољег корисничког искуства", рекао је Турк.

У доба пандемије, наводи Турк, сви смо се дигитализовали, стари и млади раде од куће и наглашава да се подручје за нека нова иновативна дигитална решења битно повећало.

"Са А1 брендом ми добијамо сву снагу А1 групе и неких нових иновативних решења која ћемо доста брзо и понудити тржисту у Србији", рекао је Турк.

Директор ЦЕО/Телеком Аустрија Групе Томас Арнолднер каже да су у тој компанији поносни на А1 Србија и подсећа да су у Србији почели да послују пре 13 година као прва гринфилд инвестиција.

"Тим у Србији је обавио изузетан посао, ми смо ребрендирали А1 и сада ту компанију овде у Србији ми водимо у наставку путовања и отварамо једно ново поглавље", рекао је Арнолднер.

Навео је да су досадашња улагања у Србији већа од милијарду евра и да ће се улагања наставити како би компанија својим корисницима обезбедила једну поуздану мрежу и била поуздан провајдер који пружа најбољу услугу и, оно што је најважније, најбољу мрежу.

"Ми смо започели овај пут још 2017. одлучујући да применимо оно што већ постоји код свих седам чланица наше групе и да објединимо све оно што је најбоље на локалном тржишту, локална искуства клијената са експертизом и знањем међународних компанија и да из тога добијемо најбоље", каже Арнолднер.

Навео је да је компанија у епицентру дигиталних дешавања и да је фокус на том аспекту по коме је, каже, А1 познат у свету, а сада ће тај апскет довести и на српско тржиште.

"Епидемија нам је показала колико смо заправо сви зависни од дигиталног света како у пословању, тако и у приватном живиоту, образовању", рекао је Арнолднер.

Главни директор за тржиште Вип мобајла Бранка Пудрља Дурбаба рекла је да долазак А1 бренда на српско тржиште значи још унапређеније корисничко искуство и навела да ће корисници имати могућност да уживају у свим бенефитима и погодностима које нуди А1 бренд.

"Важно је напоменути да промене у контексту коришћења услуга и производа неће бити, СИМ картице апарата корисници ће моћи да наставе да користе несметано", каже Пудрља Дурбаба.

Контак центар је, каже, доступан 24 часа, као и инфомације путем сајта, а пословнице се налазе на истим адресама, само ребрендиране у духу А1.

Навела је да ће А1 Србија у дигиталној ери заједно са корисницима и са тржистем радити на едукацији, праћењу тендова и бити поуздан и релевантан партнер у препознавању корисничких потреба и искустава.

"Самим тим допринећемо још додатном унапређењу већ ионако најбољег корисничког искуства у Србији са А1 Србија", поручује Пудрља Дурбаба.

Главни директор за трансформацију Вип мобајла и А1 Словенија Ђорђе Вуксановић каже да у А1 дигитализацију посматрају као полугу која корисницима помаже да имају бољи и квалитетнији живот.

Навео је да компанија А1 Дигитал у оквиру групе А1 развија комплексна технолошка решења намењена свим земљама унутра А1 групе, а напоменуо је и сарадњу са стартаповима како у другим земљама Телеком Аустрија Групе, тако и у самој Србији.

"Идеја је да са њима развијамо неке нове сервисе које корисницима унапређују живот", рекао је Вуксановић.

Као велика интернационална компанија, А1 Србија је у прилици да корисницима понуди релевантне производе и услуге са других тржишта, а најављује да све постојеће и нове кориснике А1 очекује добродошлица у виду поклон додатка сваког месеца до краја године.

Корисницима је од данас на располагању сет поклон додатака које могу самостално да бирају и активирају кроз Мој А1 апликацију сваког месеца до краја 2021. године.

Већ од првог дана портфолио мобилних телефона богатији је за нова два модела - А1 Алпха и А1 Алпха 20+, који се на другим А1 тржиштима оцењују кроз одличан однос цене и квалитета.

Најављено је да ће А1 Србија направити велики искорак на пољу интегрисаних пословних решења и дигиталних платформи у свим сегментима пословања, преко решења за паметни дом и игара до М2М, цлоуд и решења за сајбер безбедност за пословне кориснике.

EUR/RSD 117.1474
Најновије вести