Олакшати брендирање сунцобрана у угоститељству

БЕОГРАД: Национална алијанса за локални економски развој (НАЛЕД) сматра да је потребно изменити Одлуку о постављању баште угоститељског објекта на територији града Београда тако да се дозволи брендирање сунцобрана, уз поштовање ограничења у погледу положаја и максималних димензија логотипа произвођача.
1
Фото: Youtube Printscreen

Том одлуком је, иначе, прописано да се на елементима баште постављене на површини пешачке зоне и на јавној површини просторне културно-историјске целине не могу истицати огласне поруке.

Одлуком је прописано и да је сунцобран једнобојан и по правилу беле, црне или беж боје или у тоновима између њих.

Таквим решењем је, сматра НАЛЕД, осим лимитирања у погледу избора боја, укинута могућност брендирања сунцобрана у угоститељским објектима у Београду који се налазе на површини пешачке зоне и јавној површини просторне културно-историјске целине.

"Услед тога, компаније које се баве израдом рекламних сунцобрана - производачи пића, губе интерес да снабдевају угоститељске објекте сунцобранима", пише у новој "Сивој књизи".

Као последица таквог регулисања постоји могућност да угоститељски објекти у престоници у потпуности остану без сунцобрана у летњим месецима, упозорава НАЛЕД.

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести