Скарлет Јохансон опет под ударом критика због нове улоге

Скарлет Јохансон је тек почела да ради на новом филму, а већ се нашла под ударом критичара због њега.
t
Фото: EPA-EFE/JUSTIN LANE

У питању је филм “Rub & Tug”, који би требало да буде нова екранизација приче о Џин Мери Џил, жени која је седамдесетих и осамдесетих година прошлог века под окриљем салона за масажу развила уносан бизнис у области проституције, представљајући се као мушкарац Данте Текс Џил.

И ту је настао проблем, али не за њу, већ за Скарлет.

Наиме, Јохансон је требало да глуми Џин Мери, односно Дантеа, и у томе су многи видели проблем. Иако нема јасних података о томе да ли се и како ова особа изјашњавала о свом полу и роду, вођени данашњим критеријумима и наводом из Џилине смртовнице да је “желела да буде упамћена као господин Џил”, заинтересовани су закључили да је Џил био трансродни мушкарац. А из тога је део њих дошао и до закључка да није у реду да Јохансон као хетеросексуална цисродна жена тумачи лик трансродног мушкарца.

“Скарлет Јохансон није неопходан новац. Она је у Марвеловом филмском универзуму и ускоро ће добити свој самостални филм, ‘Црну удовицу’. Она је такође етаблирана глумица, те јој није потребна ни додатна видљивост. Па зашто би онда одузела посао транс глумцу?”, запитала се, друштвена активисткиња Ејприл Рејн.

Као додатни аргумент против Скарет помиње се и контроверза из прошле године, када је иста глумица оптужена да је одузела прилику азијским глумицама када је прихватила улогу Јапанке киборга у остварењу „Ghost in the Shell“.

Глумица није остала нема на ове критике, већ је путем своје ПР службе упутила оштар, али конкретан одговор.

“Реците им да се обрате портпаролима Џефрија Тамбора, Џереда Лета и Фелисити Хафман ради коментара”, поручила је, наводећи глумце који су били номиновани или награђени Оскарима и Емијима за играње улога транс особа.

Иако је неспорно да филмској индустрији, посебно холивудској као највећој, треба више разноврсности и простора за друге културе и друштвене групе, одговор који је дала Јохансон снажно акцентује питање где престаје заступљеност и неумесни друштвени активизам а почиње глума, преноси Босонога.

 

EUR/RSD 117.1661
Најновије вести