На конференцији за медије Радивојевић је напоменуо да никада дуже са ансамблом није припремао неку представу.
Шест месеци смо провели у процесу настајања представе. Тај период је био изузетно захтеван за све нас. После свих успеха које је Позориште на Теразијама имало у последњих 10 година сада смо припремили комад у којем се сусрећу опера и мјузикл. После процеса и избора протагониста представе, било је важно препознати стил игре и зато смо се одлучили за глумце који могу овако сложену материју да изгурају до краја, казао је Радивојевић.
Он је напоменуо да је прича о Фантому настала из романа Гастона Леруа и иза тога су настале и филмске и позоришне верзије.
Када смо добили права за постављање мјузикла схватили смо да имамо на располагању музички и драмски материјал и то је оно што је за мене и учеснике мјузикла било најважније. Нисмо имали никакву обавезу према ранијим извођењима тог мјузикла. Не постоји идеја да копирамо било који мјузикл, већ све што публика буде видела биће ауторско дело и наш „Фантом“ ће се разликовати од од оригиналног извођења, казао је Радивојевић.
За њега нема дилеме да је искреирао особену и јединствену представу.
Сигуран сам да ћемо дати свој печат представи. Фантом јесте љубавна бајка, која нас подсећа да је љубав једино осећање које из човека извлачи најбоље. Мјузикл говори о томе колико ћемо заправо ми сами постати људи, казао је Радивојевић.
“Фантом из Опере“ важи за најпопуларнији и најкомплекснији мјузикл у целини, па је добијање лиценце за његово извођење истинско признање за свако позориште и потврда високог нивоа достигнутог стандарда извођења.
Улога Фантома поверена је Слободану Стефановићу, у алтернацији са Николом Булатовићем.
На аудицији одржаној 17. и 18. марта за две женске и две мушке улоге, од преко 100 пријављених, у ужи избор је ушло 14 кандидата.
Диригент је Весна Шоуц, сценограф Александар Денић, а костиме је креирала Бојана Никитовић.
Кореографија је поверена Константину Костјукову.
У припреми представе 90 посто људи се суочило са задатаком који до сада у каријери нису имали. Глумци морају свој глас да приближе оперском певању, играчи да обују шпиц патике. Направили смо представу са којом можемо равноправно да изађемо у свет, казао је Костјуков.