ВЛАДИМИР ГАШИЋ, МОДНИ БЛОГЕР  Мушкарци су све више отворени ка моди

Модни блогер Владимир Гашић из Новог Сада се на друштвеним мрежама  представља под именом „Streetfashion 101“ и у својим објавама промовише уличну моду за мушкарце, која, када је он почео да се бави тим послом и није била толико популарна и призната у Србији.
Vladimir Gašić, modni bloger foto: privatna arhiva
Фото: Владимир Гашић, модни блогер фото: приватна архива

Данас је, захваљујући свом стилу препознатљив међу инфлуенсерима, поготово због тога што не одступа од уличне моде па је сваки комад који понесе специфичан и њему својствен.

Његове одевне комбинације свакодневно лајкује близу 78,5 хиљада људи на Инстаграму, а будући да сарађује са неким од најчувенијих брендова на фотографијама неретко промовише гардеробу и обућу коју можемо да видимо на улицама града. Пре неколико година је практично из досаде покренуо свој блог, а како је и Јутјуб у опису посла инфлуенсера Влада је постао и Јутјубер, али и стилиста којег често ангажују за различита снимања и модне догађаје. Због тога што је за нешто више од четири године постао један од најпраћенијих модних блогера у Србији, упитали смо га да ли се однос према послу од тада променио и колико је оно чиме се бави данас захтевно.  

Овај посао је постао захтеван. Изискује пуно радно време, мада га практично и немам јер сам увек на интернету. Иако немам посао од 9 до 17 часова, немам ни слободан дан, јер увек морам да будем присутан како би мој посао напредовао.

– Много се променило, не само моје виђење овог посла него и на целу индустрију јер смо толико напредовали од мојих почетака 2014. до данас. Људи су много отворенији и прихватају да је ово наш посао. Нећу да кажем да је достигло врхунац јер дефинитивно није, али, генерално, људи су океј са идејом посла инфлуенсера, блогера и јутјубера. Драго ми је да сам кренуо када није било наших блогера. Овај посао је постао захтеван. Изискује пуно радно време, мада практично и немам радно време, увек сам на интернету. Иако немам посао од 9 до 17 часова, немам ни слободан дан, јер увек морам да будем присутан како би мој посао напредовао, тако да је у том смислу много захтевније него што је то било на почетку када је мени то било безазлено и када сам ово радио због љубави, када нисам ни знао да ово може да постане посао. Ипак, не бих га мењао и баш волим свој посао и драго ми је што се толико људи повезало са мном и што сам направио базу људи који ме прате због мог стила и тога шта ја презентујем на друштвеним мрежама тако да не могу да се жалим – рекао је на почетку интервјуа за „Дневников“ ТВ магазин Владимир Гашић.

Изјавили сте да на свој блог „Streetfashion 101” гледате као на својеврсни дневник. Колико се ваш стил променио од како сте почели да пишете блогове и снимате влогове?

– Донекле то и јесте био дневник, и даље јесте. Међутим, нисам више толико активан на блогу као примарној друштвеној мрежи, него сам се пребацио више на Инстаграм и Јутјуб, где је мојим пратиоцима много једноставније да уђу сваки дан и погледају шта сам ја носио. Што се тиче мог стила, он се од самог почетка много променио. Драго ми је што и даље имам блог па могу да видим како сам на почетку изгледао, када сам објавио први аутфит и колико се он до сада изменио. Донекле је суштина иста, то је тај неки улични фазон који сам од почетка хтео да унесем у свакодневицу оних који ме прате, али сам много напредовао и научио кроз овај посао. Научио сам и трикове од доста људи са којима сам радио. Све је то генерално исто, али унапређен је мој стил који се није мењао. Нисам одскочио од уличног стила до класике.

Како је дошло до тога да данас сарађујете са многих модним брендовима? Шта мислите зашто су одабрали баш вас да промовишете њихове брендове?

– Ни сам не знам како је све то кренуло. Прва моја сарадња на коју сам био јако поносан је била са Њујоркером, после тога је уследио Адидас који ме је примио у своју породицу и са којим сам кренуо да радим још када сам имао 1.000 пратилаца. Увек кажем да није битно колико имате пратилаца, већ уколико ви од почетка радите креативно и у свом фазону бренд ће то препознати. Тако се десило и мени са гомилом брендова са којима сада радим. Искрено, не знам зашто су одабрали мене. Увек ће сви рећи за себе да је то због њихове уникатности и стила, али никад не можете да знате шта је бренду у глави. Постоји бренд који хоће само оне који имају бројке, а постоје и они који хоће оне који су креативни. Од како сам кренуо у све ово почео сам да сарађујем са модним брендовима о којима сам могао само да маштам и које сам пратио и куповао пре.

Ваш стил облачења је поприлично аутентичан у односу на друге. Да ли оно што облачите у потпуности осликава вас и ваш карактер или је ствар тренутне инспирације?

– Дефинитивно је мој стил нешто што мене осликава свакодневно и не прихватам сарадње које нису у вези са мојим стилом. Генерално се трудим да све то буде у мом стилу и све што ја људима који ме прате на Инстаграму и Јутјубу презентујем је нешто што  свакодневно носим. Никада ми се није десило да сам нешто обукао само за фотку или зато што је кул, него је то нешто што носим и што су моје личне ствари. Никада нисам желео да креирам слику да носим нешто само ради тренда већ трендове прилагођавам себи кроз свој стил.

За посао инфлуенсера је веома важна фотографија. Колико времена посвећујете фотографисању и едитовању фотографија?

– Генерално фотографије продају у овом послу тако да у последње време од како сам то схватио сам кренуо више и да улажем труда, времена и новца. Трудим се да некако све уклопим уз мој фид на Инстаграму, али да и даље будем веран себи и да имам свој препознатљив стил, тако да много улажем у едитовање и фотографисање. Волим да то све слажем и видим како ће ред на Инстаграму да ми изгледа, да ми се три слике слажу са претходне три, па ми то одузима можда највише времена у овом послу.


Неон боје - хит сезоне

Шта је по вашем мишљењу хит ове сезоне када је мушка мода у питању и шта би свако од нас требало да има у свом ормару?

– Говорио сам и пре и нећу да кажем да сам ја то измислио, али неон ће бити хит ове сезоне, како за мушкарце тако и за жене. И full-неон outfiti и неон комади, али дефинитивно у свом ормару треба да имате нешто неон, било да је то ролка, дукс, џемпер, патике и видим да је то кренуло већ полако, тако да сам јако узбуђен због тога.


Јесу ли мушкарци у Србији данас модно освешћени?

– Полако крећемо да се решавамо стереотипа и предрасуда када су у питању мушкарци у моди. У последње време сам приметио да је свима битно да добро изгледају или да воде тај „Инстаграм” живот и да ту кул изгледају. То је донекле и била моја идеја када сам кретао у све ово. Желео сам да покажем да можеш да будеш супер кул обучен, да се бавиш модом, а да при томе не будеш мета предрасуда, иако се то и даље дешава. Али, не знам… да ли су модно освешћени у потпуности? Већина јесте, али нису на нивоу на ком бих ја желео да их видим и нису на нивоу на ком је у свету. Пуно мушких блогера у свету постоји, док сам ја код нас био међу првима, а можда и први. Сада се и мушкарци више отварају ка том пољу моде и због тога ми је драго.

Улична мода последњих година је доживела праву експанзију. Колико се вама допада оно што млади носе на улицама града?

– Да, улична мода је дефинитивно постала свакодневица што би и требало да буде, али је постала и свакодневица и многим луксузним брендовима и онима који нису били street style. Све се базира на street styleu и такве фотографије су оне на којима се могу видети хит комади сезоне. Углавном ми се допада шта људи на улици носе. Видео сам да много људи нпр. у Београду улаже у уличну моду и да брину о томе како ће изаћи на улицу. Обрадовао сам се кад је кренула експанзија street style-а. Срећан сам што смо кренули ка томе и што сада сваки бренд тежи да га сликају street style звезде и да се носи на улици, да се прикаже како је заправо носив, а то је донекле и била поента када сам почињао све око.

Владимир Бијелић

EUR/RSD 117.1474
Најновије вести