Бојана Костић, инфлуенсерка: Публика нас познаје колико им дозволимо

НОВИ САД: Инфлуенсерка Бојана Костић, која се на друштвеним мрежама представља под именом „Taste of Fashion“, за кратко време прикупила је позамашан број симпатизера.
1
Фото: Александра Милошевић

Након што је дипломирала модни дизајн, одлучила је да отвори истоимени блог, који је касније прерастао у Јутјуб канал како би поделила своју љубав ка моди са другима, те експериментисала у одевању. Она је спонтана и веома харизматична, елоквентна, те одаје утисак девојке која је сигурна у себе и више него способна да живот увек преузме у своје руке и не дозволи да изгуби свој правац.

Они који свакодневно лајкују њене објаве, односно гледају видео клипове, имају прилику да добију корисне савете о лепоти, облачењу, а понајвише о козметици и шминкању. Обраћајући се директно сваки пут са: „Ћао жене“, Бојана им често објашњава како најједноставније саме да се нашминкају за што мање новца и времена.

Она износи своје мишљење и препоручује различите корисне козметичке производе, те распреда са својим пратиоцима о новитетима на тржишту. Откривајући пратиоцима какав то „укус“ има њена, па и српска мода у глобалу, ова млада дама одаје своје модне комбинације и открива свој стил.

Фото: Александра Милошевић

У интервјуу за „Дневников“ ТВ магазин каже да је посао инфлуенсера у Србији врло оспораван, те да је стална мета напада.

Једна група људи не разуме чиме се бавимо, поготово неке старије генерације или људи који мисле да је једино фиксни посао прави. Остали су можда они који схватају чиме се бавимо, али и те како мисле да то и даље није прави посао јер не идемо негде у канцеларију, не седимо 8-9 сати. Не знајући шта све стоји иза једне фотографије, видеа, осмишљавања занимљивог садржаја, они мисле да се у овом послу апсолутно не ради и да је он осмишљен тако да, како ја често волим да кажем, будеш леп и глуп открива Бојана Костић.

Недавно сте учествовали у видео пројекту „Није живот Инстаграм”. Сматрате ли да су инфлуенсери допринели томе да се у јавности, а нарочито код деце, створи илузија управо у супротно?

– Нажалост да. Када сте доста млади и још увек нисте сигурни у себе у много чему у негативној конотацији може да допринесе гледање нечијег садржаја. Мислим да смо допринели томе да млађе генерације заправо мисле да су наши животи савршени и да изгледај онако како их пропагирамо кроз наше платформе. Често сам говорила и стављала до знања својој публици и пре него што је тај видео изашао да живот заиста није Инстаграм и да је за мене он прозор кроз нечији леп свет. Односно, неки мали део онога што свако од нас ко је естета и бави се овим послом, жели да направи од свог фида, те наша публика готово увек има прилику да види само тај неки леп и уређен садржај на нашим мрежама. То заиста не значи да смо ми особе које немају никакве страхове, проблеме, које не плачу. Једноставно, те проблеме не гурамо у први план и не причамо о њима јавно јер смо разграничили шта је посао, а шта приватност. Увек сам то посматрала исто као и одлазак на било који други посао. Како нисам плакала када сам имала потребе и када сам била тужна и несрећна и на било којем другом послу не видим разлога зашто бих то радила овде јер своје платформе и те како сматрам малим бизнисом. Живимо те тренутке које постављамо само избегавајући оне у којима заиста нисмо добри јер ово је нама пре свега посао.


Лајкови као потврда доброг посла

Шта мислите, да ли лајковима хранимо его?  

– Да, апсолутно мислим да лајковима хранимо его и да је лаж када неко каже да то није тачно. У овом послу су заправо те бројке, за које многи људи кажу да нису битне, показатељ како радите свој посао. Могу да добијем фид бек како се некоме допада мој посао поруком, али број људи на платформи који ме прати сигурно није број оних који ће ми свакодневно слати повратну информацију. Лајкови су и потврда публике да ли им се допада то што радите. 


У том пројекту говорили сте о сајбер насиљу. Kолико сте се ви често сусретали са непристојним и увредљивим коментарима и колико су вас они истински повређивали и реметили ваш пут ка успеху?

– У онлајн свету је неписано правило и, да кажемо нормално, мада мени то ни данас није нормално, да те било ко увреди на било којој основи. Поготово да некоме параван за то буде то да смо ми одабрали посао који је онлајн/нешто што је јавно и да због тога има право да нам каже шта год да жели. Мислим да се то дешава само у теорији, а да се у пракси заиста врло ретко деси да неко непознатој особи приђе и каже било шта увредљиво. Када кажем непознатој, кажем то намерно, зато што ми заправо и јесмо непознате особе нашој публици, колико год они стичу утисак да нас знају тако што нас годинама на нашим платформама гледају. Заправо једина истина је да они нас не знају лично, да знају само оно што ми допустимо да оде у етар. Међутим, заиста није пријатно када од особе с којом немате никакав контакт и која апсолутно није део важег живота чујете гомилу разлога зашто ви нисте добри или зашто ви нешто не радите добро. Мислим да је томе допринело то што нас сматрају веома лично и приватно. Неким данима када се не осећате добро довољно је и то мало да вас избаци из колосека. Поборник сам тога да како зрачиш тако и привлачиш, тако да, на сву срећу, нисам поносни власник много негативних коментара и критика на друштвеним мрежама. Није нормално, ни пожељно, ни логично да вас сви воле, али ја сам само за оно да мора постоји поштовање, да је оно узајамна ствар и да уколико ја за скоро четири године никада никога ни на једној основи нисам увредила било којом својом фотографијом, видеом, реченицом не видим разлога зашто би то неко урадио мени.

Фото: Александра Милошевић

Шта је, по вашем мишљењу, правило број један када је шминкање у питању, а којег би свака девојка требало да се придржава?

– Број један је то да лице буде чисто и неговано. Не постоји мејк ап који неће лећи на лепо неговано и чисто лице. Волела бих да се девојке увек шминкају у свом фазону, да не носе само оно што је нужно тренди, а да им се истински не допада и да не одвајају велике количине новца пошто пото за неке брендове.

Може ли се са мало новца урадити добар мејк ап? Kоја је ваша најбоља препорука по питању јефтинијих дрогеријских производа?

– Како не... апсолутно са мало новца може да се уради фантастичан мејк ап лук зато што, када стекнете вештину шминкања, научите потребе свог лица и шта је то што вам најбоље лежи и одговара, апсолутно није нужно да производи које користите морају да буду скупоцени да би дали неке фантастичне резултате. Најискреније мислим да је потребна само вежба и рутина.

Владимир Бијелић

Фото: Александра Милошевић

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести