Томе је допринело мноштво активности које је ТОС спровео у 2017. години, а тичу се интензивне промотивне и маркетиншке кампање на глобалним туристичким тржиштима.
Медијска кампања емитована је на глобалним мрежама BBC World и Eurosport, а промотивни спот у трајању од 30 секунди приказан је преко 600 пута у земљама Европе и у САД.
Уз акценат на летњу и зимску туристичку сезону, ову активност пратила је и дигитална промоција на порталима ових мрежа.
Промотивне активности настављене су на британском TV Channel 5, а у току је и емитовање спотова о лепотама Србије на Travel Channelu.
Објављени су чланци и репортаже у најпознатијим медијима као што су: британски Гардијан и Индипендент, амерички Вог и Конде Наст Тревелер, италијански Ла Република и Корријере де ла Сера, руски National Geographic и Комсомољскаја правда, француски Мадам Фигаро и Парисијен, немачки Freie Presse, Hamburger Abend Blatt и Berliner Morgen Post, а емитована је и радио кампања на Би-Би-Си Радио 4 и Радио 6.
ТОС је организовала и велики број посебних презентација и догађаја, промоција и радионица за пословне партнере, као и студијска путовања за 140 иностраних новинара из најпознатијих светских новинарских кућа попут Њујорк Тајмс, Вог, Ју-Ес Тудеј, National Geographic, Чикаго Трибјун.
Студијска посета америчких блогера Србији, као и активности у вези са том посетом на блоговима и друштвеним мрежама, донеле су 61. годишњу златну награду „Адриан“, највећу и најпрестижнију награду за кампању „Balkan Blogger Bach“.