Општи суд Европске уније је тако потврдио одлуку Завода за интелектуалну својину Европске уније (ЕУИПО) из 2016. којом је поништена претходна одлука о прихватању те ознаке, преноси агенција Ројтерс.
Немачки произвођач спортске опреме је 2014. године регистровао тај лого, наводећи да се састоји од “три паралелне пруге једнаке ширине примењене на производу у било ком смеру”.
То је, међутим, оспорила белгијска компанија "Shoe Branding Europe", с којом је Адидас у готово деценијском спору.
Један од судова ЕУ је прошле године пресудио и да је лого "Shoe Branding-а" с две пруге неважећи, јер су пруге, како је саопштено, сувише сличне заштитном знаку Адидаса.
Компанија Адидас може да поднесе жалбу Европском суду правде.