Почело асфалтирање саобраћајнице на обали Дунава код Карловаца

Приступна саобраћајница, дуга 257 метара са бициклистичком и пешачком стазом, те паркингом, која пре свега треба да служи за потребе будућег међународног путничког пристаништа у Сремским Карловцима половином следеће седмице требало би да буде завршена, нешто касније но што је првобитним уговором било предвиђено.
е
Фото: Дневник (В. Фифа)

На продужетак рока, како сазнајемо од шефа градилишта Чеда Радетића из предузећа „Градитељ НС” коме је на конкурсу поверен овај посао,  утицале су временске прилике, тачније изливање Дунава почетком јуна. Како је за асфалтирање потребно да припремљена подлога буде сува, морало се чекати да се вода повуче, тако да је јуче почела завршна фаза у изградњи пута - наношење асфалта.

-  Очекујемо да до краја седмице асфалтирање буде готово, а целокупан посао половином следеће – каже Чедо Радетић.  – Завршили смо бициклистичку стазу  дугу 250 метра, бехатоном поплочали близу 600 метара квадратних пешачке стазе и паркинг за четрдесетак возила.  Коловоз  се протеже  од места које је одређено за лучко подручје, а то је око 150 метара низводно од објекта који припада Удружењу спортских риболоваца ”Дунав”, јер су ту најбољи услови за изградњу пратеће инфраструктуре, до садашњег мостића над Ешиковачким потоком и биће широк пет метара. Иако радови још увек трају, нове погодности на обали Дунава у виду пешачке и бициклистичке стазе, Карловчани већ користе. У недељу су се ту могли видети млади како „испробавју” новоасфалтирану бициклистички стазу. Понтон за међународно путничко пристаниште завршен је прошле године и та конструкција, дуга готово 42 метра а широка 7,35 метара, налази се у кругу предузећа за изградњу бродова и пловних објеката  „Бродико“ у Шапцу. Израда понтонске констукције представља прву фазу успостављања пристаништа за туристичке бродове у Сремским Карловцима, за шта је општина прву суму од 23 милиона динара добила 2015. године од Министарства трговине, туризма и телекомуникација.      

Захваљујући Министарству трговине, туризма и телекомуникација, добијен је и  новац  за другу фазу – 3,4 милиона динара ,а то је опремање понтона. Најсложенија је трећа фаза у изградњи пристана и подразумева побијање шипова и градњу челичног приступног моста. То је и по цени и по компликованости посла најзахтевније. У међувремену потписан је уговор којим је Републичка агенција за управљање лукама  овластила Јавно комунално предузеће „Белило“ да обавља послове лучког оператера.

Зорица Милосављевић

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести