Подсетио је да је због радова друмски саобраћај у зони подвожњака у тој улици у Новом Саду обустављен 11. маја, а да ће забрана саобраћаја важити до 17. октобра ове године, те да се за то време друмска возила преусмеравају преко Руменичке улице, Булевара Јаше Томића и Кисачке улице.
Станисављевић је објаснио да су рушењем подвожњака у Партизанској улици настављене активности које су се у протеклих месец и по дана одвијале на демонтажи и уклањању постојећег колосека и контактне мреже између Новог Сада и Суботице, у оквиру даље изградње прве српске брзе пруге ка Будимпешти.
Наводи се и да су у Партизанској улици срушени објекти који се налазе у зони градње, као и да је измештен део енергетских каблова и ограђено градилиште, да би данас почело и рушење старог подвожњака.
Деоница Нови Сад – Суботица – Келебија, државна граница, дуга је 108 километра. То је трећа деоница пруге за велике брзине од 200 километара на сат кроз Србију, од Београда до државне границе са Мађарском.
Железнички саобраћај између Новог Сада и Суботице обустављен је због изградње брзе пруге 7. априла ове године.
Рок за завршетак радова је 33 месеца и план је да пројекат буде завршен до краја 2024. године, а извођач је кинески конзорцијум "China Railway International" и "China Communications Construcion Company", док је вредност посла је 1,16 милијарди долара.