Поправка Сентандрејског моста до 14. новембра

НОВИ САД: Сентандрејски мост затворен је за саобраћај, те преко њега сада могу само пешаци, што је збунило многе возаче, али и путнике у аутобусима, будући да многи од њих нису видели јавна обавештења о затварању тог прелаза преко Канала Дунав–Тиса–Дунав. С обзиром на то да је рок за завршетак обнове истекао 14. септембра, а радови још трају, реконструкција је продужена 61 дан.
sentandrejski most
Фото: Dnevnik.rs

То се наводи у Одлуци о измени уговора о извођењу радова, објављеној на сајту Градске управе за грађевинско земљиште и инвестиције, у којој пише да се сада очекује да мост буде готов до 14. новембра, уз могућност да наведени рок не буде крајњи за завршетак свих послова.

Захтев за продужење радова поднео је добављач радова на мосту „Србија ауто-пут” д. о. о. Београд, који је у посао обнове моста уведен 19. марта ове године и имао рок од 180 дана за завршетак свих радова.

Током извођења радова, а након скидања асфалтног слоја на низводној половини моста, уочен је бетонски надслој који је у изузетно лошем стању те се мора уклонити, наводи се у образложењу Одлуке, уз објашњење да се рок продужава због непредвиђеног уклањања бетонског надслоја, израде допуне пројекта, добијања сагласности на наведену допуну и извођења радова у складу с пројектом. 

Новосађанка Миљана Микић, која живи на Клиси, каже за наш лист да, откако је Сентандрејски мост затворен, на посао мора да крене и до сат и по раније да не би закаснила јер је због измењеног режима вожње у том делу града огромна гужва.


Аутобуси другим путем до 15. новембра

Аутобуси на линијама број 1, 15 и 35 и на на трасама за зону „Север” и од ње променили су своју путању до 15. новембра због затварања Сентандрејског моста. Тако у смеру с Клисе, осим већ измењеног дела трасе, аутобуси од кружне раскрснице Сентандрејског пута и Приморске улице, настављају Приморском, иду десно на Темерински пут, потом преко Темеринског моста и скрећу десно у Партизанску улицу, па лево у Кисачку, одакле настављају редовном трасом.

У другом смеру, од раскрснице улица Кисачке и Партизанске возила ЈГСП-а скрећу десно у Партизанску, иду лево на Темерински пут, прелазе преко Темеринског моста, затим скрећу лево у Приморску и иду до кружне раскрснице, од које настављају већ измењеном трасом кретања. У градском превознику кажу да аутобуси користе стајалишта других линија и два привремена – једно у Приморској улици код поште, а друго у Партизанској код броја 51.


Аутобуси уопште не иду по реду вожње него касне и по 35 минута, дође сваки други-трећи и онда се стварају ненормалне гужве, објашњава Миљана.

Како додаје, конфузију ствара и то што нема довољно обавештења о изменама траса због затварања моста, па 90 одсто грађана није ни знало да аутобуси иду другим путем.

„Кец”, кад иде с Клисе, скреће код Најлон пијаце па даље иде Темеринском улицом, где купи путнике, због чега се стварају додатне гужве, које су стварно језиве. Након тога скреће у Партизанску, у којој је генерално увек густ саобраћај, каже за „Дневник“ Миљана. 

Иначе, Сентандрејски мост, који је дугачак 195 метара и широк око 12, изграђен је пре 54 године и до данас није значајније поправљан, што је угрозило саобраћај и безбедност путника и пешака.

Цена обнове моста због додатних радова остаје иста, односно нешто више од 57 милиона динара, што заједнички финансирају Град и „Путеви Србије”. Извођачи радова су „Србија ауто-пут” и „Мостоградња”. Осим обнове моста, у том телу града се проширује и Сентандрејски пут, који би до априла наредне године требало да постане булевар, и то у делу од Приморске до Велебитске улице. Због проширења Сентандрејског пута требало би да поред Сентандрејског моста буде изграђен и мост-близанац, чије се пројектовање још увек чека.

В. Бијелић

EUR/RSD 117.1661
Најновије вести