Репортери Дневника с модним креатором на Најлон пијаци

Добро је познато да мода има променљиву нарав те да се трендови понављају и враћају на писте и улице светских метропола.
д
Фото: Приватна архива

Управо то се дешава ове године с неколико модних артикала из деведесетих година прошлог века, за које се мислило да ће заувек остати предмет неукуса и кича.

Данас је лакше него икада изразити стил уколико сте љубитељ ретро одевних комада које је лако пронаћи у продавницама светских брендова који су вратили моду седамдесетих и осамдесетих на велика врата. С обзиром на то да куповина одеће са светске сцене изискује много новца, увек се може завирити у ормане бака и мама или посетити Најлон пијаца и пронаћи неки од најпознатијих брендова.

Екипа “Дневника” је одлучила да оде тамо и увери се да ли је заиста тако, али у пратњи једног од најаутентичнијих модних креатора из Новог Сада, Срђана Швеља, који је постао прави експерт за бувљак. За њега је Најлон пијаца права инспирација јер управо тамо проналази невероватне комаде гардеробе које користи за своје стајлинге у едиторијалима који се објављују широм света. Гардеробу коју тамо пронађе презентује на најбољи начин, кроз стајлинге, а одлазак на Најлон за њега представља праву забаву. С обзиром на то да је није поборник трендова, према мишљењу тог креатора, мода је лични стил и оно изнутра које можемо да покажемо гардеробом.

– Тренд је наметнула индустрија и захваљујући тренду, сви изгледају исто – рекао је Швељо. – Дефинитивно, све супротно за мене је хит лета. Осамдесете или деведесете, хипи или рок, све то можете пронаћи на бувљацима и само њиховим обиласком можете изгледати несвакидашње и изнад тренда.

Екипа „Дневника” је одлучила да оде на пијацу у пратњи једног од најаутентичнијих модних креатора из Новог Сада, Срђана Швеља, који је постао прави експерт за бувљак

Обилазак Најлон пијаце започео је  у 7 часова и то Срђановом устаљеном рутом, којом он не може да прође, а да не купи бар једну непланирану ситницу. После паузе за доручак, нестрпљиво смо наставили потрагу за нечим аутентичним.

Приметили смо да се Срђан зауставља само код разбацаних гомила, док сло­же­нима ни не прилази.

– Убеђен сам у то да неки комади само мене чекају јер у гомили увек запазим неки занимљив дезен, материјал, боју, а када то извучем, буде пун погодак – објаснио је он.

Сматра да на бувљак одлазе пре свега храбри и они који имају стила, они који се не задовољавају оним што је наметнуто већ свој стил и себе представљају кроз оригиналну и другачију гардеробу.

– Савршен спој је нека винтиy ствар с бувљака с неким потпуно тренди комадом. Баш из тог разлога, девојке које се играју модом и стилом, комбинујући те две приче, спадају у најстилизованије – истакао је Срђан.

Уверили смо се у то да тамо може да се пронађе баш све, али и да не треба циљано да се иде у потрагу за одређеним комадом, већ се препустити ономе што носи дан на бувљаку. Све што има потпис као бренд, тамо се може пронаћи. Пошто нису у питању најновије колекције, и цене су у складу с тим – од 50 до 300 динара.

Иако је лако бити у току с модним трендовима и свакодневно их примењивати, кључ успешног изгледа дефинитивно лежи у стилу и начину ношења одређених одевних предмета. Потребно је само пратити модну сцену, бити у тренду, а остати свој.

Б. Томић

В. Пајовић

 

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести