Током грејне сезоне корисници могу поднети рекламације Корисничком центру на квалитет испоруке топлотне енергије за грејање и припрему топле потрошне воде, позивом на бесплатни број 0800-100-021 и позивањем бројева 423-712 и 420-853, сваког дана од 6 до 22 часа, или доћи лично у просторије Корисничког центра у Улици Владимира Николића број 1, радним данима од 7 до 20 часова и суботом од 8 до 13 часова, кажу у Топлани.
На почетку грејне сезоне, корисници треба да обрате пажњу на исправност и функционалност кућних инсталација, те да се у случају цурења на истим обрате Новосадској топлани на број телефона 4881-105, који им је због хитности интервенције на располагању 24 сата и искључиво служи за ту врсту пријаве.
Р. Д.