Шкоро је на Фејсбуку написао да је Пуповац преписао ћирилицом слогане троје председничких кандидата.
"Наводно, то ради у склопу кампање ''Да се боље разумемо''. Хрвати и Срби пуно би се боље разумели да Милорад Пуповац од свега не ради етнобизнис", написао је Шкоро.
Он је додао да је огласни простор прилично скуп, а он то, како каже, добро зна јер га плаћа из свог џепа, "па би ваљало сазнати откуд Пленковићевом коалиционом партнеру новац за овакву расипност".
Српско народно веће (СНВ) одлучило је да слогане председничких кандидата искористи за промовисање ћирилице, па ће се тако у оквиру кампање "Да се боље разумијемо" у Загребу, Сплиту и Ријеци наћи плакати с предизборним слоганима Колинде Грабар Китаровић, Зорана Милановића и Мирослава Шкоре на ћириличном писму.
Кампању "Да се боље разумијемо", СНВ је покренуло пре два месеца с циљем скидања стигме с ћирилице и српског језика.