Рамовш: Кинези озбиљан партнер, велики корак унапред

БЕОГРАД: Генерални секретар Заједнице Суперлиге и Прве лиге Србије Дарко Рамовш изјавио је да је висина уговора са компанијом Линглонг, чије име ће носити Суперлига следеће сезоне, реална у овом тренутку и да доноси много позитивних ствари, јер верује да ће бити још већих улагања у будућности.
darko ramovs, tanjug dkujundzic
Фото: Darko Ramovš, foto: TANJUG/ DRAGAN KUJUNDZIC/ bb

Суперлига је после пет година добила насловног спонзора и потписала сарадњу са кинеском компанијом, која ће у наредне три сезоне да издвоји близу 1,4 милиона евра.

"Ствар уговора је да се не прича о цифрама, али у принципу смернице су такве да је реалан оквир. Имамо сарадњу на три године, растући је... Нереална су очекивања да уговор буде вишемилионски. Све што се подели на 16 клубова не може да задовољи наше клубове у финансијском смислу, али смо се консултовали са свим клубовима и добили сагласност да завршимо посао", рекао је Рамовш Танјугу.

Он је признао да компанија Линглонг, која је трећа у Кини по производњи гума, има много веће могућности него што тренутно издваја за српски фудбал, али да верује да давати више новца како буде расла фирма у Зрењанину.

"Хтели смо да направимо корак унапред, а не да стојимо у месту укопани и чекамо да неко доноси огроман новац. Сарађиваћемо са озбиљном компанијом", рекао је Рамовш, који се посебно захвалио маркетинг служби Фудбалског савеза Србије због помоћи у договору са Кинезима.

Рамовш истиче да је од великог значаја што је компанија Линглонг препознала баш Суперлигу као бренд, иако је имала могућност да бира и остала такмичења и организације у другим спортовима.

"Суперлига годинама није имала насловног спонзора, ми смо у протеклом периоду тражили партнера са којим бисмо могли да направимо искорак. Та сарадња неће драстично променити ситуацију у српском фудбалу, нити то може да се уради преко ноћи, али је нама битно што смо придобили поверење тако моћне компаније".

Према његовим речима Линглонг ће, уз префикс Суперлиге, уградити и лого за домаће такмичење.

"Трудићемо се да будемо пословни и прагматични у односу како бисмо испунили све, али и надоградили сарадњу. Линглонг Суперлига ће свуда писати и тај вид спонзирства је најинтересантиније и највидљивије".

Рамовш је одбацио да постоји идеја да фудбалери Црвене звезде и Партизана играју у прилагођеном термину за кинеско тржиште, бар у овом моменту.

"Није била то тема, нити су Кинези тражили, све се спекулише у јавности... Мишљења сам да морамо да будемо максимално коректни, а да ли ће они о томе размишљати не знам. Ако буде било интерес разговараћемо накнадно", закључио је бивши фудбалер Приштине, ОФК Београда, Чукаричког и неколико немачких клубова.

EUR/RSD 117.1474
Најновије вести