Ђоковић и званично у "Лакост" опреми 

ПАРИЗ: Најбољи српски тенисер Новак Ђоковић од данас је и званично постао глобални бренд амбасадор француског бренда "Лакост", једног од најпрестижнијих светских произвођача спортске опреме и гардеробе.
Novak Djokovic
Фото: Youtube Printscreen

Датум за почетак сарадње је симболично изабран јер Ђоковић данас слави 30. рођендан, а у новој опреми први пут ће се појавити на овогодишњем Ролан Гаросу, где ће бранити шампионску титулу.

"Поносан сам што сам постао нови "крокодил“. Част и привилегија ми је што започињем сарадњу са познатим и угледним брендом као што је "Лакост“. Човек по ком бренд носи име, Рене Лакост, је велики шампион, који је унео револуцију у спорт и моду тако што је тридесетих година прошлог века лансирао поло мајице. То што сам део његовог наслеђа ми представља задовољство у сваком смислу", изјавио је Ђоковић на свечаној промоцији.

"Лакост" је за Ђоковића специјално дизајнирао истоимену линију одећ коју ће носити на свим турнирима током сезоне, са Новаковим потписом на левом рукаву. На мајици за Ролан Гарос су доминантне боје црвена, плава и бела, а шорцеви ће бити бели или црни. На Вимблдону ће носити скроз белу опрему, а у финишу сезоне мењаће тегет, црвену и црну мајицу.

"Француска и Србија имају исте боје у застави, па нам није било тешко да их уклопимо у дизајн за Гарос. Радили смо заједно на томе да имам најбољи дизајн и материјале и драго ми је да је цео тим отворен за идеје, договоре. Ово партнерство се не односи само на чињеницу да носим мајице са логотипом “Лакоста”, већ се ради о вези која се шири на много нивоа", поручио је Ђоковић.

Српски тенисер је каријеру започео у "Адидас" опреми, потом је једно време носио опрему "Серђо Такини", да би последњих година доминирао светским тенисом у опреми "Уникло".

EUR/RSD 117.1400
Најновије вести