Њујорк забрањује рекламе за алкохол на градској имовини

ЊУЈОРК: Град Њујорк забранио је рекламирање алкохола на градским објектима и имовини наводећи да претерано конзумирање алкохола представља ризик по здравље.
njujork
Фото: pixabay.com
Забрана која ступа одмах на снагу односи се на аутобуска стајалишта, киоске, пунктове бежичног интернета и киоске за рециклажу, али не и на локације где се продаје алкохол као што су ресторани, стадиони и концертне дворане.
Постојеће рекламе алкохолних пића моћи ће да остану до истека уговора, преноси АП.
Овакву одлуку претходно су донели и Филаделфија, Сан Франциско и Лос Анђелес.
"Ова одлука о забрани рекламирања алкохола на градској имовини потврђује нашу посвећеност здрављу и одлучност да заштитимо добробит свих Њујорчана", рекао је градоначелник Бил де Бласио.
Градски челници наводе да студија показује да изложеност рекламама за алкохол може да подстакне људе да пију више а приметно је више смртних случаја изазваних алкохолом.
Скоро 2.000 Њујорчана умрло је 2016. године из разлога повезаних са алкохолом као што су болести јетре или вожња у алкохолисаном стању.
EUR/RSD 117.1776
Најновије вести