Митровчани гласали за еколошке семафоре и декорацију моста

СРЕМСКА МИТРОВИЦА: До краја прошле седмице трајало је изјашњавање грађана Сремске Митровице за предложене пројекте у оквиру партиципативног буџетирања за 2022. годину.
gradjani, Dnevnik/Filip Bakić
Фото: Дневник/Филип Бакић

Одабрани пројекти благовремено ће ући у предлог буџета за наредну годину.

- Највише гласова добио је предлог да се поставе еколошки семафори, саопштио је Душко Шарошковић, начелник Градске управе за буyет и локални економски развој.

Укупно је гласало 2133 грађана, све до 22. октобра, лично и електронским путем. Претходних година гласало се искључиво на гласачким листићима, а прошле године је ситуација навела градску власт да уведе и електронско гласање, путема сајта и мејла. Ове године електронски гласови грађана су превагнули, тачније 601 глас стигао је путем анкетног листића у Услужном центру, а 1532 гласа стигла су мејлом или анкетом преко сајта.

- Постављаћемо еколошке семафоре и еколошке саобраћајне знакове, то је пројекат који је убедљиво заузео прво место и има укупно 711 гласова, у односу на декоративну расвету на мосту Светог Иринеја која је друга са 569 гласова. Како ће у градском буџету за 2022. годину за реализацију ових пројеката бити опредељено пет милиона динара, а имајући у виду да ће вредност еколошких семафора бити нижа од овог износа, могу рећи да ће и декоративна расвета на пешачком мосту бити постављена у наредној години. Издвојићемо сигурно два, до три милиона за постављање еколошких семафора, кад инжењерска служба утврди тачне локације и њихову опремљеност, као и број семафора, док се процењује да ће декоративна расвета на мосту Светог Иринеја коштати око три милиона, укупно смо планирали тих пет милиона, тако да верујем да ћемо и други пројекат реализовати – прецизирао је Душко Шарошковић.

Међу понуђеним предлозима за идућу годину била су аутобуска стајалишта у селима, игралиште за кућне љубимце и ограда око археолошког локалитета поред Музеја Срема, али нису добили довољан број гласова.

Поред овог, сваке године се омогућује да ђаци гласају по школама за нешто што оцењују да им је потребно. За те намене се издваја пола милиона динара по школи.

В.Х.

Пројекат „Непристрасно у Сремској Митровици” реализује Марконс маркетинг компани, а суфинансира Град Сремска Митровица. Ставови у подржаном медијском пројекту не изражавају нужно ставове органа који је доделио средства.

EUR/RSD 117.1474
Најновије вести