Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Mid Europa prodaje Bambi kompaniji Koka-Kola HBC

18.02.2019. 11:13 11:18
Piše:
Foto: Promo

BEOGRAD: Investicioni fond "Mid Europa Partners" saopštio je danas da prodaje kompaniju "Bambi", vodećeg proizvođaca keksa na prostoru bivše Jugoslavije, kompaniji Koka-Kola HBC. 

Transakcija je predmet uobičajenog dobijanja odobrenja nadležnog regulatora za zaštitu tržišne konkurencije, a očekuje se da će biti zatvorena u drugom kvartalu 2019. godine, navodi se u saopštenju objavljenom na sajtu "Mid Europe", bez navođenja vrednosti transakcije.

"Mid Europa" je 2015. kupila "Bambi" zajedno sa kompanijama Imlek i "Knjaz Miloš", vodećim regionalnim igračima i proizvodnji mleka i prirodne mineralne vode, formirajući grupu "Moji Brendovi". 

"'Bambi' je primer našeg pristupa dodatoj vrednosti - fokusirali smo se na 'Bambijevu' snagu u kategoriji keksa izbacivši njegov čokoladni sektor i povećavajući investicije u njegove osnovne brendove keksa. Sada izvlačimo 'Bambi' iz diverzifikovane grupe pošto je kompanija zasluženo našla svoje mesto u okviru jednog vodećeg međunarodnog potrošačkog brenda", naveo je Robert Knor, koupravni partner "Mid Europe".

Drugi partner "Mid Europe", Andrej Babače, kaže da su "preuzeli snažno preduzeće  i tesno sarađivali s generalnim direktorom 'Mojih brendova', Andrejem Jovanovićem, i menadžment timom na transformaciji kompanije u regionalnog lidera koja ima jedinstveni prepoznatljiv brend i lojalnost kupaca".

Dragan Stajković, generalni direktor "Bambija" je ovim povodom poručio: "Sa ponosom se pridružujemo porodici veoma uspešnih brendova Koka-Kole HBC. Veruemo da nam njihova jedinstvena pozicija na 28 tržišta pruža snažnu okosnicu za nastavak naše geografske ekspanzije i razvoj naših ambicioznih inovacija u korist  potrošača".

Piše:
Pošaljite komentar