Ena Luna: Skupi brendovi me ne određuju kao osobu
Novosađanku Enu Čubrilo, koja je srpskoj javnosti poznatija kao Ena Luna, na Instagramu prati blizu 70.000 pratilaca, a na Jutjubu njene vlogove gleda oko 35.000 ljudi.
Iako je svoj blog, a potom i Jutjub kanal pokrenula kako bi onima koji je prate delila savete o lepoti, putovanjima i modi, ispostavilo se da je taj hobi postao ozbiljan biznis zbog čega je Ena ostavila stalan posao i ozbiljnije se posvetila delovanju na društvenim mrežama. Među već afirmisane srpske influensere, Ena je ušetala spontano, ali je danas ipak prisutna na svakom događaju na kojima se i njene kolege pojavljuju. Ostvarila je saradnje sa mnogim kompanija, te njeni pratioci željno iščekuju recenzije proizvoda koje je za njih isprobala naša popularna sugrađanka.
Na svoj Jutjub kanal postavlja vlogove koji karakterišu njen život, priča o svojim (ne)savršenostima, vodi gledaoce na različite mejk ap tretmane i ne krije od njih ljubav prema modi, ali i skupim krpicama. Kako je jednom prilikom rekla da su joj porodica i prijatelji važniji od bilo kog posta na internetu i ne čudi što su najgledaniji oni video klipovi u kojima se pojavljuje njena ćerka Nastja, kao i drugari Koki i Goran, koje je Ena Luna u šaljivom maniru prikazala i u video intervjuu za „TV magazin“ koji može da se pogleda na našem Jutjub kanalu, dokazujući da su upravo oni važan deo njenog života i njene ličnosti.
Mnogima vaš život na Instagram profilu deluje glamurozno. Otkrijte nam ko je zapravo Ena Luna iza društvenih mreža i kamere Jutjuba?
– Iza ugašenih kamera samo sam jedna obična devojka, je l' to standardan odgovor? (smeh). Majka sam maloletnog deteta i supruga, koja sve to balansira u svom svakodnevnom životu.
Da li vas nekada opterećuje to što oni koji vas prate gotovo uvek očekuju da izgledate savršeno?
– Ne opterećujem se iz prostog razloga što su me, od kako se snimam za Jutjub, a pogotovo od kako radim vlogove, ljudi videli u svim mogućim izdanjima, od pidžame do svečane haljine za neki događaj. Mogu da vide na mom kanalu da baš apsolutno nisam savršena i da mi to ne smeta. Naravno, uvek bih volela da sam mršavija, zategnutija… kao i sve žene što bi htele, pa i muškarci. Uvek to može bolje, ali da me to opterećuje u smislu da imam anskioznost pre objavljivanja fotografije ili videa, zaista nemam. Smatram da ljudi na društvenim mrežama ne bi trebalo da imaju takav osećaj i pritisak u glavi, jer je sve to na kraju krajeva samo zabava. Naravno da svi uvek kačimo naše najbolje fotografije na kojima smo najlepše i najbolje ispali i da svi koristimo neke filtere da se ulepšavamo, ali to je sve u granicama normale i smatram da je to skroz okej.
U svojim video klipovima ne krijete da volite da kupujete i nosite skupe i svetski poznate brendove. Jeste li se susretali sa negativnim komentarima zbog toga?
– To pitanje je nešto što je i mene dugo kočilo da uopšte pokrenem svoj Jutjub kanal kao i da intenziviram objavljivanje fotografija na Instagramu i Fejsbuku, jer sam se zaista plašila komentara ljudi da će misliti da sam samo još jedna devojka kojoj je dosadno, a koja ima mogućnosti da sebi priušti ovaj tip garderobe i stvari i koja želi da se prikazuje. Ispostavilo se da su me ljudi u potpunosti demantovali i da su negativni komentari na mojim društvenim mrežama gotovo zanemarljivi, na čemu sam im izuzetno zahvalna i presrećna sam zbog toga, naravno. To je ono što me motiviše da se snimam, fotografišem i objavljujem sadržaje dalje i da ovu svoju ljubav prema skupim brendovima, garderobi, obući i aksesoaru samo delim sa njima i da to nije nikakvo hvaljenje. To je nešto što volim da delim sa svima, na taj način ostvarujemo komunikaciju o raznoraznim stvarima koje sve devojke i žene vole, ali to nije nešto što me definiše ili određuje kao osobu.
Vaši stajlinzi su često neuobičajeni i drugačiji od onog što viđamo na ulicama grada. U čemu pronalazite inspiraciju?
– Definitivno me moji stajlinzi izdvajaju iz mase devojaka. Vrlo često dobijam komentare poput: „Ena, ovo samo ti možeš da izneseš, ne možemo nikog drugog da zamislimo u tome“. To mi je najveći kompliment, jer mi je najbitnije da garderoba ne nosi mene, već ja nju, ali tu je opet dokaz da je najbitnija vaša energija. Kada ste zadovoljni, sijaćete, a celokupan autfit biće na nekom višem nivou. Inspiracija je zaista svuda oko mene. Veoma često je to komad garderobe koji mi je u tom momentu najprivlačniji. On me navede na sklapanje celog autfita i s njim na kraju budem najzadovoljnija. Ipak, često budem i jako nezadovoljna, samo što naravno to ne objavljujem, ali, eto, imam i tih dana.
Šta mislite da je vaša prednost u odnosu na ostale influensere?
– Mislim da je malo nezahvalno da sama za sebe pričam i govorim o svojim prednostima, pogotovo nad drugima. U razgovoru sa ljudima i saradnicima sam kao komplimente dobila to da sam im vrlo neposredna, iskrena i spontana i da to osećaju u mojim postovima, videima, ali i uživo, kada me upoznaju.
Ima li sujete među srpskim influenserima?
– Smatram da ima, ali u nekim granicama normale. Mislim da je to normalno za bilo koji posao, pa i ovaj, ali ne bih se previše udubljivala u tu temu, jer je dosta kompleksna i vrlo javna. Tako da bih se na tome zadržala.
Vladimir Bijelić
Donedavno ste bili zaposleni u jednoj kompaniji, a poslom influensera ste se bavili iz hobija. Zašto ste odlučili da vam to postane full-time posao?
– Iskreno, sa ove tačke gledišta to mi je vrlo verovatno jedna od najboljih odluka koje sam donela u životu, ali u tom momentu mi je bilo prestrašno saopštiti roditeljima, suprugu i celom svom okruženju da napuštam stalni posao zbog neke nove vrste posla, zbog virtuelne stvari koja i nije opipljiva, odnosno zbog toga što ne odlazim u neku kancelariju i nešto radim. Imala sam zaista podršku i porodice i prijatelja i srce mi je puno zbog toga. To jeste bila hrabra, a priznajem i malo luda odluka, ali je najbolja za mene. Mogla sam napokon da se posvetim nečemu što obožavam, što mi prija i u čemu se pronalazim. Kada se to iz hobija pretvorilo u posao, mogla sam da skupim hrabrosti i da se posvetim samo tom poslu i zbog toga mi je drago.