ER SRBIJA BELEŽI RAST PUTNIKA I LETOVA, NAJAVLJENE NOVE DESTINACIJE Povoljnije karte od oktobra do marta, uskoro i linija Beograd–Majami
Direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije Boško Rupić izjavio je danas da kroz promotivnu akciju ove kompanije koja traje do 25. maja, a koja se odnosi na period putovanja od 1. oktobra do 28. marta sledeće godine za više od 80 destinacija, Er Srbija želi da stimuliše putnike da povoljno i na vreme kupe karte.
Rupić je za Tanjug istakao da je ove godine Er Srbija dočekala milionitog putnika nekoliko dana ranije u odnosu na prethodnu godinu i dodao da kompanija za prva četiri meseca beleži rast od šest odsto u odnosu na isti period prošle godine.
Kako je naveo, april je ove godine po broju letova jači za 12 odsto, a po broju putnika za 15 odsto u odnosu na april prošle godine.
„Na tržištu je uvek trka i borba za putnika, tako da gledamo da kvalitetom usluge i posvećenosti putnicima, ali i našom komercijalnom politikom, budemo prvi izbor za putnike”, poručio je Rupić.
Na pitanje kako se procenjuje rantabilnost neke linije i na koji način se donosi odluka o uspostavljanju leta ka nekoj određenoj destinaciji, kao što je let Beograd–Majami koji bi trebalo da bude uspostavljen ove godine, Rupić je rekao da otvaranjem svake nove destinacije prethodi studija i analiza isplativosti takvog projekta.
Kako je objasnio, s jedne strane analiziraju se troškovi vezani za konkretan let i uspostavljanje konkretne linije, a s druge strane analiziraju se tržišni potencijali kako bi se videlo koja je prosečna popunjenost kabine, tarife koja može da se ostvari na toj liniji.
„Gledamo i parametre po pitanju potencijala u broju putnika koji mogu da lete između dve destinacije, ali isto tako i procena putnika koji bi nastavio putovanje, tzv. transferni putnici koji bi dalje nastavili putovanje preko Beograda. Kada sve to stavimo u jedan zbir, taj rezultat mora da bude pozitivan”, izjavio je Rupić.
Kada je reč o razvoju Er Srbije u narednom periodu, Rupić je rekao da je planiran razvoj na teritoriji Evrope kroz jačanje frekvencija i otvaranje novih destinacija kako u kratkolinijskom, tako i u dugolinijskom saobraćaju.
Istakao je da se razvoj Er Srbije ogleda i kroz razvoj mreže destinacija, jačanje broja frekvencija ka postojećim destinacijama, kao i kroz flotu i broj aviona.