ЕР СРБИЈА БЕЛЕЖИ РАСТ ПУТНИКА И ЛЕТОВА, НАЈАВЉЕНЕ НОВЕ ДЕСТИНАЦИЈЕ Повољније карте од октобра до марта, ускоро и линија Београд–Мајами
Директор за комерцијалу и стратегију Ер Србије Бошко Рупић изјавио је данас да кроз промотивну акцију ове компаније која траје до 25. маја, а која се односи на период путовања од 1. октобра до 28. марта следеће године за више од 80 дестинација, Ер Србија жели да стимулише путнике да повољно и на време купе карте.
Рупић је за Танјуг истакао да је ове године Ер Србија дочекала милионитог путника неколико дана раније у односу на претходну годину и додао да компанија за прва четири месеца бележи раст од шест одсто у односу на исти период прошле године.
Како је навео, април је ове године по броју летова јачи за 12 одсто, а по броју путника за 15 одсто у односу на април прошле године.
„На тржишту је увек трка и борба за путника, тако да гледамо да квалитетом услуге и посвећености путницима, али и нашом комерцијалном политиком, будемо први избор за путнике”, поручио је Рупић.
На питање како се процењује рантабилност неке линије и на који начин се доноси одлука о успостављању лета ка некој одређеној дестинацији, као што је лет Београд–Мајами који би требало да буде успостављен ове године, Рупић је рекао да отварањем сваке нове дестинације претходи студија и анализа исплативости таквог пројекта.
Како је објаснио, с једне стране анализирају се трошкови везани за конкретан лет и успостављање конкретне линије, а с друге стране анализирају се тржишни потенцијали како би се видело која је просечна попуњеност кабине, тарифе која може да се оствари на тој линији.
„Гледамо и параметре по питању потенцијала у броју путника који могу да лете између две дестинације, али исто тако и процена путника који би наставио путовање, тзв. трансферни путници који би даље наставили путовање преко Београда. Када све то ставимо у један збир, тај резултат мора да буде позитиван”, изјавио је Рупић.
Када је реч о развоју Ер Србије у наредном периоду, Рупић је рекао да је планиран развој на територији Европе кроз јачање фреквенција и отварање нових дестинација како у кратколинијском, тако и у дуголинијском саобраћају.
Истакао је да се развој Ер Србије огледа и кроз развој мреже дестинација, јачање броја фреквенција ка постојећим дестинацијама, као и кроз флоту и број авиона.