EGZITOVCI OBORILI REKORD U RECIKLAŽI Prikupljeno 50.000 komada limenki, PET ambalaže i plastičnih čaša
Posvećenost održivosti Egzit festival još jednom je potvrdio kampanjom „Be the Recycling Superstar”, koja je realizovana u okviru platforme „Green EXIT”.
Organizatori navode da je ovogodišnja akcija reciklaže oborila prethodne rekorde, te da je prikupljeno gotovo 50.000 jedinica prazne ambalaže, i to zahvaljujući inovativnom sistemu „Smart Flex Return” i reciklažnim automatima.
Najveći broj ambalaže sakupljen je uz pomoć mobilnih timova sa rančevima, uz dodatni doprinos ostvaren kroz dva reciklažna automata, postavljena unutar festivalskih zona kod glavne bine Tesla Universe i Fjužn stejdža.
Najviše je prikupljeno limenki, potom PET ambalaže i plastičnih čaša. Nije zgoreg napomenuti da Egzit festival i istoimena fondacija već petu godinu zaredom sprovode kampanju, kroz platformu „Green Exit”, u saradnji sa partnerima „Ball Corporation” pod sloganom „Svaka limenka se računa”, a uz podršku partnera „Heineken Srbija”, „Ekostar Pak”, „Coca-Cola”, „Solagro smart recycling” i „TOMRA”.
– Ono što je ovu kampanju učinilo posebno uspešnom nije samo količina prikupljene ambalaže, već i angažman posetilaca. Mnogi su sami prilazili mobilnim timovima da predaju ambalažu, dok su je neki sakupljali u prolazu, pokazujući visok nivo svesti o važnosti reciklaže. Pored ove aktivnosti, u sklopu Green Exit platforme, a pod sloganom „Zajedno do cilja” sprovedene su i druge, koje su za cilj imale podizanje svesti o važnosti zaštite i unapređenja životne sredine – objašnjavaju organizatori i napominju da je sva prikipljena ambalaža upućena na reciklažu putem operatera „Ekostar Pak”, koji već 15 godina doprinosi unapređenju sistema upravljanja ambalažnim otpadom u Srbiji.