ЕГЗИТОВЦИ ОБОРИЛИ РЕКОРД У РЕЦИКЛАЖИ Прикупљено 50.000 комада лименки, ПЕТ амбалаже и пластичних чаша
Посвећеност одрживости Егзит фестивал још једном је потврдио кампањом „Be the Recycling Superstar”, која је реализована у оквиру платформе „Green EXIT”.
Организатори наводе да је овогодишња акција рециклаже оборила претходне рекорде, те да је прикупљено готово 50.000 јединица празне амбалаже, и то захваљујући иновативном систему „Smart Flex Return” и рециклажним аутоматима.
Највећи број амбалаже сакупљен је уз помоћ мобилних тимова са ранчевима, уз додатни допринос остварен кроз два рециклажна аутомата, постављена унутар фестивалских зона код главне бине Tesla Universe и Фјужн стејџа.
Највише је прикупљено лименки, потом ПЕТ амбалаже и пластичних чаша. Није згорег напоменути да Егзит фестивал и истоимена фондација већ пету годину заредом спроводе кампању, кроз платформу „Green Exit”, у сарадњи са партнерима „Ball Corporation” под слоганом „Свака лименка се рачуна”, а уз подршку партнера „Heineken Srbija”, „Екостар Пак”, „Coca-Cola”, „Solagro smart recycling” и „ТОМРА”.
– Оно што је ову кампању учинило посебно успешном није само количина прикупљене амбалаже, већ и ангажман посетилаца. Многи су сами прилазили мобилним тимовима да предају амбалажу, док су је неки сакупљали у пролазу, показујући висок ниво свести о важности рециклаже. Поред ове активности, у склопу Green Exit платформе, а под слоганом „Заједно до циља” спроведене су и друге, које су за циљ имале подизање свести о важности заштите и унапређења животне средине – објашњавају организатори и напомињу да је сва прикипљена амбалажа упућена на рециклажу путем оператера „Екостар Пак”, који већ 15 година доприноси унапређењу система управљања амбалажним отпадом у Србији.