Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

DIZAJNIRAO HIT-IGRU KAO KLINAC Sada broji milione i mašta o lamborginiju

07.08.2025. 12:05 12:16
Piše:
Izvor:
Telegraf
игрица
Foto: Canva, ilustracija

Aleks Batler (15) iz Sijetla postao je milioner pošto je prodao društvenu igru „Taco vs. Burrito”, koju je osmislio kao sedmogodišnjak, velikoj američkoj kompaniji PlayMonster.

Njegova igra, u kojoj se nadmećete u kreiranju najvrednijeg obroka, postala je globalni hit i prodata je u preko 1,5 miliona primeraka, prenosi Daily Mail.

Želi luksuzan automobil

Aleks i njegovi roditelji, Lesli Pirsen i Mark Batler, odlučili su prošlog meseca da u potpunosti prodaju igru čuvenoj kompaniji sa sedištem u Viskonsinu.

„Nisam se nikada preterano vezao za igru”, izjavio je Aleks. „Nije mi to toliko važno. Samo sam želeo da izvučem što više novca iz toga”.

Iako nije poznato koliko su tačno dobili, porodica je potvrdila da trenutno rade na investiranju zarađenog novca. Aleks, međutim, ne skriva da bi voleo da deo novca iskoristi za kupovinu luksuznog automobila.

„Voleo bih da kupim lamborgini”, rekao je uz osmeh.

 

 

Kako je igra nastala?

Ideja za igru, kako kaže Aleks, nastala je sasvim slučajno, u periodu kada nije voleo takos niti burito. Međutim, često je igrao kartaške igre poput „Exploding Kittens” sa porodicom, što ga je inspirisalo da osmisli nešto svoje.

Njegova majka je pokrenula i GoFund kampanju, pomoću koje su u kratkom roku prikupili 25.000 dolara. To je bilo dovoljno da pokrenu malu porodičnu firmu „Hot Taco Inc”, u kojoj je Aleks bio većinski vlasnik.

Igra se pojavila na Amazonu i odmah postala hit. Do kraja iste godine zaradili su skoro 1,1 milion dolara. „Taco vs. Burrito” je u jednom trenutku bio najprodavanija igra na Amazonu, a do danas su izdali i dva dodatna paketa (ekspanzije).

 

Odluka o prodaji

Međutim, kako je potražnja rasla, igra je prerasla kapacitete porodičnog biznisa. Tada su odlučili da pronađu veću kompaniju koja će moći da vodi dalju distribuciju.

Kako su tokom godina dobijali više ponuda, porodica se odlučila za PlayMonster, poznatu po igrama poput „Farkle” i „5 Second Rule”.

Lesli je navela da joj se dopala vizija koju PlayMonster ima za igru njenog sina, a Aleks se složio i pristao na potpunu prodaju igre.

Izvor:
Telegraf
Piše:
Pošaljite komentar
LEGALNO PUNOLETNA, ALI DA LI JE ZRELA? Sadržajima za odrasle zaradila milionče samo tri sata nakon što je napunila 18 godina
онлифенс

LEGALNO PUNOLETNA, ALI DA LI JE ZRELA? Sadržajima za odrasle zaradila milionče samo tri sata nakon što je napunila 18 godina

06.08.2025. 13:06 13:16
KAKO SAJBER PREVARANTI KORISTE NAJMLAĐE PUTEM OMILJENIH BRENDOVA Dok deca igraju igrice, hakeri pelješe pare roditelja
игрице

KAKO SAJBER PREVARANTI KORISTE NAJMLAĐE PUTEM OMILJENIH BRENDOVA Dok deca igraju igrice, hakeri pelješe pare roditelja

15.05.2025. 07:37 07:53
KAKO JE SUPER MARIO DOBIO IME PO PRAVOM ČOVEKU Stanodavac postao junak jedne od najpopularnijih kompjuterskih igrica
марио

KAKO JE SUPER MARIO DOBIO IME PO PRAVOM ČOVEKU Stanodavac postao junak jedne od najpopularnijih kompjuterskih igrica

28.04.2025. 21:53 22:04