Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

„EXIT“ PROŠAO, PITANJA OSTALA Poslednji ples, ili marketinški trik?

14.07.2025. 18:22 18:37
Piše:
Izvor:
NS uživo, Srpski Ugao.rs
с

Redakcija portala “Srpski Ugao” navodi da je zabeležila niz ozbiljnih propusta u organizaciji najvećeg muzičkog festivala u jugoistočnoj Evropi „EXIT“, koji, uprkos imidžu, ostavlja utisak improvizovanog i nebezbednog događaja.

Prvi utisak koji je portalu „Srpski Ugao“ privukao pažnju na ulazima u festivalsku zonu: nastala je potpuna konfuzija, zbog nejasno obeleženih smerova kretanja što je izazvalo pravu pometnju među posetiocima.  "Karte ili vaučeri menjani su za narukvice, što je uobičajena praksa na ovakvim manifestacijama, ali zabunu je napravilo to što je u opticaju bilo desetak različitih boja. Zaposleni nisu imali odgovor, na pitanja posetioca vezana za kretanje na tvrđavi. Za VIP zonu su potrbne različite dopunske narukvice i to je uzrokovalo da zbunjeni posetioci izgledaju kao da besciljno hodaju", piše portal „Srpski Ugao“.

Redakcija portala „Srpski Ugao“ kaže da je  zabeležila prisustvo maloletne dece u gužvi, čak i u kasnim satima posle ponoći, gde su prisutni bili posetioci pod dejstvom alkohola i narkotika.

Cene na festivalu su astronomski visoke, mala boca vode košta 1000 dinara, a ostala pića i više. Plaćanje se obavlja isključivo preko kartica, novac se na specijalne njihove kartice, prebacuje na posebnim šalterima, a zatim pretvara u nepoznate kredite. Prema pisanju portala „Srpski Ugao“  za kupljeno piće ne izdaju se fiskalni računi i nisu istaknuti cenovnici, zakup VIP separea koštao je 10.000 evra, a dodatne „zaštite“ obezbeđenja plaćali su i do 25.000 evra.

Kako navodi portal „Srpski Ugao“, i dnevnice radnika obezbeđenja, šankera i zaposlenih u protokolu iznosile su svega 3000 dinara za smenu koja je trajala i do 16 časova. Mnogi su angažovani pod izgovorom da će dobiti besplatnu kartu, ako volontiraju, ali su iskorišćeni kao besplatna radna snaga, kaže portal „Srpšski Ugao“. 

„EXIT“ ni ove godine nije zvanično objavio koliko je prodato karata. Iako organizatori tvrde da je sve rasprodato, portal „Srpski Ugao!“ navodi da se njihova ekipa uverila da je u svim terminima ceo prostor, bio poluprazan. U vreme kada se očekuje najveći broj posetioca, negde oko ponoći, u Dens areni bilo je svega nekoliko desetina ljudi, dok je samo prostor ispred glavne bine bio delimično popunjen.

Posetioci više informacija mogu da dobiju od pripadnika MUP-a Srbije, koji obezbeđuju kompleks, nego od zaposlenih. Policija  je bila  izuzetno ljubazna i spremna da svakom pomogne,  održavala je bezbednost na najvišem nivou, i, kako smo primetili „budnim okom“ prate tok dešavanja i privode građane za koje postoji osnovana sumnja da poseduju narkotike, navodi portal „Srpski Ugao“. 

Gradonačelnik Žarko Mićin, je svojim ličnim angažovanjem i podrškom gradskim službama, upravi i javnim komunalnim preduzećima koordinisao da sve protekne bezbedno i organizovano, piše portal „Srpski Ugao“.  Mnogi detalji koji ostaju nevidljivi oku prosečnog posetioca, od bezbednosti, saobraćaja, javnog prevoza, pa sve do održavanja javnog reda i čistoće rezultat su udruženog rada gradske uprave i podrške lokalne vlasti.

Organizatori su u poslednjem trenutku pokušali da festival politički profilišu dajući podršku studentskim protestima, ali taj potez nije rezultirao većom posetom, piše portal „Srpski Ugao“.  Studenti nisu imali nikakve povlastice, platili su punu cenu karte, može se pretpostaviti da na ovaj način, prikrivaju fijasko sa prodajom karata, pa su organizatori lažno predstavili odlazak iz Srbije kao politički protest, iako je odluka o selidbi doneta ranije, navodi portal „Srpski Ugao“.  

Takođe, tvrdnje o premeštanju festivala u drugu zemlju deluju kao marketinški pritisak na državu da dodeli nove subvencije, piše portral „Srpski Ugao“ i dodaje: EXIT nema nijedan vizuelni element koji bi asocirao na Srbiju, Novi Sad ili Petrovaradin, zbog čega se demantuje tvrdnja uprave da je to srpski brend poznat u svetu.

NS uživo, Srpski Ugao.rs

Izvor:
NS uživo, Srpski Ugao.rs
Piše:
Pošaljite komentar