Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Lugonja: Poslujemo odgovorno, ponašamo se domaćinski

15.01.2016. 19:52 13:33
Piše:

U proteklom periodu JKP „Parking servis” poslovalo je uspešno, odrađeni su konkretni projekti i poslovi. Kako za „Dnevnik” ističe direktor tog preduzeća Stevan Lugonja,

planova da se uradi nešto što će biti na dobrobit našim sugrađanima je mnogo, ali potrebno je ponašati se racionalno i realizovati ono za šta postoje pare.

* Kraj jedne godine i početak nove je vreme kada se sumiraju rezultati,  šta je najznačajnije urađeno u 2015. godini? 

–  Raduje me što što smo u prethodnom periodu poslovali uspešno, stabilizovali smo preduzeće i uradili neke konkretne stvari koje naši građani mogu videti. Od 2012. godine do danas uspeli smo da vratimo kredit od 736.000 evra, da komunalnu taksu, kao obavezu prema Gradu s 36.000.000 dovedemo do zaostatka od 6.000.000, troškove lizinga od 160.000 evra sveli smo na manje od 20.000. Neto dobit preduzeća za 2015. godinu veća je od 21.000.000 dinara. Te rezultate postigli smo, pre svega, do maćinskim i racionalnim poslovanjem, planiranjem i racionalizacijom troškova, koju smo primenili na svim nivoima rada. Rekonstruisano je parkiralište u Fruškogorskoj ulici, od Narodnog fronta do Bulevara despota Stefana, na parnoj strani. Posle tih radova, koje smo realizovali sinhronizovano sa Zavodom za izgradnju grada i „Gradskim zelenilom“,  Fruškogorska ulica izgleda drugačije, a bezbednost naših građana je na višem nivou. Obnovili smo i privremeno parkiralište u Ulici Branimira Ćosića. Želja nam je bila da, bez obzira na to što to parkiralište nije pod naplatom, uredimo i omogućimo građanima, i onima koji stanuju u okolini, kao i onima koji svakodnevno dolaze do obdaništa koje u blizini, kao i do porodilišta koje je na toj lokaciji, da lakše dođu do parking-mesta. Asfaltirana je prilazna saobraćajnica širine 5,5 metara, duga 90 metara. Izdvojio bih i radove na parkiralištu kod Matice srpske, koji su na samom kraju. Kada budu završeni, dobićemo parkiralište s oko 100 parking-mesta u beloj zoni, uz mogućnost plaćanja i dnevne karte. To parkiralište treba da rastereti Pašićevu ulicu i Trg Marije Trandafil, kao i taj deo grada, i nadomesti nedostatak parkingprostora. Te radove finansiramo sopstvenim novcemi koštaće oko 3.000.000 dinara. „Parking servis” je uredio i sanirao veliki broj privremenih parkirališta koja nisu pod naplatom, ali koja rešavaju problem parkiranja građanima u određenim delovima grada.

* U novembru ste potpisali još jedan ugovor za implementaciju SMS sistema naplate, ovog puta reč je o Prijepolju?

– Prijepolje je 26. grad s kojim smo potpisali ugovor o primeni našeg sistema naplate na parkinzima. Novi Sad se može ponositi dobrim glasom koji prati JKP „Parking servis” kao lidera u organizovanju i naplati parkiranja u Srbiji. Za samo devet godina od instaliranja softvera za SMS naplatu parkiranja, vozači na isti način plaćaju parkiranje u dvadeset pet gradova u našoj zemlji. Osim Novog Sada, to su Požarevac, Zrenjanin, Smederevo, Užice, Sremska Mitrovica, Bačka Palanka, Novi Pazar, Ruma, Požega, Šid, Bečej, Stara Pazova, Knjaževac, Zlatibor, Sombor, Petrovac na Mlavi, Velika Plana, Bajina Bašta, Senta, Vrnjačka Banja, Temerin, Vranje, Ivanjica i Aleksandrovac. Uz to, „Parking-servis” je jedno od retkih gradskih preduzeća koja svoje usluge pružaju i van Novog Sada. U jakoj konkurenciji privatnih preduzeća, uspevamo da kvalitetom primene tog sistema pobeđujemo na tenderima širom Srbije. To ne podrazumeva samo prodaju softvera već i kompletnu brigu o organizaciji parking-prostora u pojedinim gradovima, zoniranje, prikupljanje potrebne dokumentacije, obuku radnika i održavanje sistema. To su sve dobri razlozi zbog kojih se mnogi prilikom organizovanja parkiranja u svojim sredinama opredeljuju baš za sistem „Parking-servisa“ iz Novog Sada.

* Kakvi su planovi za ovu godinu, šta može pomoći da se reši nedostatak parking-mesta u centru grada?

– Želja da se uradi nešto na dobrobit naših sugrađana, a vezano je za naše preduzeće, ima mnogo, ali moramo da budemo racionalni i da realizujemo ono za šta imamo para. Moja želja bi bila da uradimo makar projekat za podzemnu garažu ispod Ulice Modene. Plan za modernu garažu na toj lokaciji postoji i u Strategiji održivog razavoja grada. To bi u velikoj meri rešilo nedostatak parking-mesta u centru grada. U toku ove godine uradićemo automatizaciju parking-prostora na Trgu galerija, tako da će građani moći da ga koriste 24 sata. Planiramo da u narednoj godini kupimo još jedno „pauk“ vozilo da bismo olakšali rad te službe i podigli ga na viši nivo. Planiramo i da, u saradnji s Fakultetom tehničkih nauka, na nekoj lokaciji u centru grada, najverovatnije na Bulevaru Mihajla Pupina, primenimo i pametne senzore. Kažem, pružićemo se koliko nam je ćebe dugačko, a to znači koliko budemo imali novca.

N. H.

 

Popularan NS bajk sistem

– Svi naši građani koji koriste usluge NS bajk sistema u ovoj godini su dobili 11. biciklističku stanicu, čime je to postalo ozbiljan sistem alternativnog prevoza – ističe Stevan Lugonja. – To potvrđuju i podaci da smo imali više od 27.000 iznajmljivanja bicikala u toku prošle sezone i da smo registrovali preko 4.000 korisnika. Sigurno ćemo ove godine ući u izgradnju još jedne stanice jer se bicikli iz NS bajk sistema sve više koriste.

Piše:
Pošaljite komentar