Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

DIGITALNI TALAS 2025: Održan seminar na Fakultetu društvenih nauka o komunikacijama budućnosti

26.05.2025. 09:04 09:28
Piše:
Izvor:
sd.rs
Održan seminar na Fakultetu društvenih nauka
Foto: Milana Pavković

Studenti su imali prilike da prate odlična izlaganja panelista posvećena digitalnom marketingu, sajber bezbednosti i savremenim trendovima u komunikacijama

Dekan Fakulteta društvenih nauka prof. dr Srđan Žikić otvarajući seminar "Digitalni talas 2025." poručio je: "Digitalna revolucija nije samo tehnološki fenomen, već i sociološki, ekonomski i kulturni proces koji duboko utiče na način na koji komuniciramo, učimo i radimo." 

Seminar "Digitalni talas 2025."
Foto: Milana Pavković

Uspešno je održan seminar „Digitalni talas 2025.“ u organizaciji Fakulteta društvenih nauka. Program događaja bio je posvećen aktuelnim temama iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću, novinarstva i digitalnih komunikacija.

Danica Grujičić
Foto: Milana Pavković

Seminar je otvorila Danica Grujičić, direktorka marketinške agencije Loft 19, izlaganjem na temu „Od fakulteta do CEO – investiranje u sebe kao preduslov uspeha“, u kojem je govorila o značaju ličnog razvoja i profesionalnog usmeravanja.

Nenad Bučevac
Foto: Milana Pavković

Nenad Bučevac, Cyber Security GRC menadžer u kompaniji Ernst & Young, postavio je važno pitanje da li sajber bezbednost predstavlja pretnju ili priliku za razvoj karijere.

Nina Gavrilović
Foto: Milana Pavković

O izazovima kreiranja sadržaja na TikToku govorila je Nina Gavrilović – influenserka sa više od 120.000 pratilaca i dobitnica nagrade Balkan Top Star za najboljeg storyteller-a u regionu.

Predavanje o održivim odnosima sa medijima održao je glavni i odgovorni urednik najposećenijeg sajta u Srbiji Blic.rs, Marko Stjepanović, dok je završnu sesiju vodila prof. dr Mirjana Tankosić, koja je kroz analizu pet vodećih svetskih kampanja prikazala savremene promene u ponašanju potrošača.

prof. dr Mirjana Tankosić
Foto: Milana Pavković

Kako je istakla Sara Jovanović, koordinatorka Marketing tima Fakulteta društvenih nauka: 

Seminar
Foto: Milana Pavković

- Budući da živimo u vremenu kada se komunikacija razvija brže nego ikada, nadamo se da će ovaj seminar inspirisati učesnike da se razvijaju i budu deo digitalne budućnosti koja se zapravo već dešava.

Održan seminar na Fakultetu društvenih nauka o komunikacijama budućnosti
Foto: Milana Pavković

Događaj su podržali Biotika proizvodi, Muzej Nikole Tesle, Lovefest, 3D Board Games Pub, kompanija Maxi Lux iz Paraćina i poslastičarnica DesArt kolači & torte. 

(sd.rs)

Izvor:
sd.rs
Piše:
Pošaljite komentar