Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

PREMA NOVOUSPOSTAVLJENOJ MATRICI LIDERSTVA KANALA PRODAJE FIRME „CANALYS“ Šampionska titula za „Schneider Electric“

07.05.2025. 13:45 13:49
Piše:
Izvor:
Dnevnik/Scneider Electric
Schneider Electric
Foto: Schneider Electric

Kompanija „Schneider Electric“ objavila je da je proglašena šampionom na osnovu novouspostavljene Matrice liderstva kanala prodaje za 2025. godinu firme „Canalys“.

Kao vodeća svetska organizacija za istraživanje distribucije IT proizvoda i usluga, „Canalys“ je proglasio „Schneider Electric“ za šampiona u globalnom upravljanju kanalima prodaje, na osnovu njegove neumorne posvećenosti povećanju udela u ovom segmentu poslovanja i unapređenja programa i alata.

Prema obrazloženju firme „Canalys“, šampioni pokazuju visok nivo stručnosti u upravljanju kanalima prodaje u poređenju sa drugim kompanijama u sektoru, kao i poboljšan učinak u odnosu na prethodnu godinu i ulaganja za budućnost. Šampioni dele neke zajedničke osobine, kao što su strateška posvećenost podsticanju rasta sa partnerima i preko njih, ulaganja u profitabilnost partnera i lakoću poslovanja, naglasak na unošenju inovacija u programe i visok stepen zadovljstva partnera. AWS, Dell Technologies, HPE, Lenovo, NetAppi Palo AltoNetworks su takođe proglašeni šampionima.

Žiri je kao ključne prednosti kompanije „Schneider Electric“ naveo njegovu predanost distribuciji, ulaganju u partnerske programe i održivost, istakavši unapređenje partnerskog „Eco Xpert“ programa kompanije „Schneider Electric“ uvođenjem sertifikacije data centara i kritične infrastrukture. Ovaj program nudi naprednu obuku, sertifkaciju, povećanje profitabilnosti i konkretnu podršku, omogućavajući partnerima da ponude rešenja ne samo za IT segment, već za ceo asortiman „Schneider Electric“-a. Tu je i posvećenost te kompanije unapređenju alata i inicijativa za podsticanje rasta kanala prodaje u ključnim specijalizovanim segmentima tržišta. Naznačena je centralna pozicija kompanije u oblasti data centara koja beleži nagli rast, naročito u pogledu povećanih zahteva za energijom usled AI i IT/OT konvergencije, što „Schneider Electric“ čini sve relevantnijim za distributivne partnere i krajnje kupce. Istaknut je naglasak kompanije „Schneider Electric“ na održivosti, kao ključnoj mogućnosti za partnere, posebno u pomaganju kupcima da smanje potrošnju energije i emisiju štetnih gasova. Tu je i osnivanje Sustainabiity School (Škole održivosti) za partnere, kako bi im se pomoglo da uvedu održive prakse ( do sada je više od 1.000 IT partnera širom sveta završilo ovu obuku).

– Ova nagrada odražava našu posvećenost partnerima i njihovom uspehu, kao i postavljanje optimalnog upravljanja kanalima prodaje na prvo mesto – izjavila je VP Channels&Operations, Secure Power Europe Schneider Electric Hane Sjoeberg.  – Velika je čast imati ključnu ulogu u razvoju snažnih i uzajamno korisnih partnerskih ekosistema. Ostajemo posvećeni neprestanom uvođenju inovacija u svoje programe, kako bismo pomogli partnerima da dekarbonizuju poslovanje, te koristimo svaku priliku da ispunimo njihova očekivanja.

Prema rečima Rejčel Brindli (senior director channels u kompaniji „Canalys“), strategija plasiranja proizvoda i usluga podržana partnerima nastavlja da raste u tehnološkom sektoru i jasno pokazuje kako partneri mogu da pomognu u širenju ponude, podršci efikasnosti prodaje i unapređenju iskustva kupaca. Uspeh kompanija koje se bave prodajom se sve više oslanja na raznovrsne partnerske ekosisteme. „Schneider Electric“ je izgradio stabilne odnose sa svojim distributivnim partnerima, koji cene podršku naše kompanije i uvažavaju njenu predanost zajedničkom podsticanju budućeg rasta zahvaljujući posvećenosti stalnom unapređivanju programa i procesa.

Izveštaj zasnovan na Matrici liderstva kanala prodaje procenjuje učinak distribucije širom sveta 24 kompanije koje se bave prodajom tehnoloških rešenja sa ostvarenom globalnom prodajom vrednom najmanje 12 milijardi dolara (preko 25 odsto ostvarene preko partnera) ili između tri i 12 milijardi dolara (preko 50 odsto ostvarene preko partnera). Pozicija kompanije u Matrici liderstva firme „Canalys“ se zasniva na mišljenjima distributivnih partnera prikupljenim u prethodnih 12 meseci putem Uporedne analize kompanija koje se bave prodajom firme „Canalys“, skorašnjim rezultatima učinka i proceni žirija analitičara firme Canalys u pogledu njihovog distributivnog učinka i izgleda za naredni period.

A.B.

Izvor:
Dnevnik/Scneider Electric
Piše:
Pošaljite komentar