moderate rain
11°C
08.05.2025.
Нови Сад
eur
117.2128
usd
103.3167
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ПРЕМА НОВОУСПОСТАВЉЕНОЈ МАТРИЦИ ЛИДЕРСТВА КАНАЛА ПРОДАЈЕ ФИРМЕ „CANALYS“ Шампионска титула за „Schneider Electric“

07.05.2025. 13:45 13:49
Пише:
Извор:
Дневник/Scneider Electric
Schneider Electric
Фото: Schneider Electric

Компанија „Schneider Electric“ објавила је да је проглашена шампионом на основу новоуспостављене Матрице лидерства канала продаје за 2025. годину фирме „Canalys“.

Као водећа светска организација за истраживање дистрибуције ИТ производа и услуга, „Canalys“ је прогласио „Schneider Electric“ за шампиона у глобалном управљању каналима продаје, на основу његове неуморне посвећености повећању удела у овом сегменту пословања и унапређења програма и алата.

Према образложењу фирме „Canalys“, шампиони показују висок ниво стручности у управљању каналима продаје у поређењу са другим компанијама у сектору, као и побољшан учинак у односу на претходну годину и улагања за будућност. Шампиони деле неке заједничке особине, као што су стратешка посвећеност подстицању раста са партнерима и преко њих, улагања у профитабилност партнера и лакоћу пословања, нагласак на уношењу иновација у програме и висок степен задовљства партнера. AWS, Dell Technologies, ХПЕ, Леново, NetAppi Palo AltoNetworks су такође проглашени шампионима.

Жири је као кључне prednosti компаније „Schneider Electric“ навео његову преданост дистрибуцији, улагању у партнерске програме и одрживост, истакавши унапређење партнерског „Eco Xpert“ програма компаније „Schneider Electric“ увођењем сертификације дата центара и критичне инфраструктуре. Овај програм нуди напредну обуку, сертифкацију, повећање профитабилности и конкретну подршку, омогућавајући партнерима да понуде решења не само за ИТ сегмент, већ за цео асортиман „Schneider Electric“-а. Ту је и посвећеност те компаније унапређењу алата и иницијатива за подстицање раста канала продаје у кључним специјализованим сегментима тржишта. Назначена је централна позиција компаније у области дата центара која бележи нагли раст, нарочито у погледу повећаних захтева за енергијом услед АИ и ИТ/ОТ конвергенције, што „Schneider Electric“ чини све релевантнијим за дистрибутивне партнере и крајње купце. Истакнут је нагласак компаније „Schneider Electric“ на одрживости, као кључној могућности за партнере, посебно у помагању купцима да смање потрошњу енергије и емисију штетних гасова. Ту је и оснивање Sustainabiity School (Школе одрживости) за партнере, како би им се помогло да уведу одрживе праксе ( до сада је више од 1.000 ИТ партнера широм света завршило ову обуку).

– Ова награда одражава нашу посвећеност партнерима и њиховом успеху, као и постављање оптималног управљања каналима продаје на прво место – изјавила је ВП Channels&Operations, Secure Power Europe Schneider Electric Хане Сјоеберг.  – Велика је част имати кључну улогу у развоју снажних и узајамно корисних партнерских екосистема. Остајемо посвећени непрестаном увођењу иновација у своје програме, како бисмо помогли партнерима да декарбонизују пословање, те користимо сваку прилику да испунимо њихова очекивања.

Према речима Рејчел Бриндли (senior director channels у компанији „Canalys“), стратегија пласирања производа и услуга подржана партнерима наставља да расте у технолошком сектору и јасно показује како партнери могу да помогну у ширењу понуде, подршци ефикасности продаје и унапређењу искуства купаца. Успех компанија које се баве продајом се све више ослања на разноврсне партнерске ekosisteme. „Schneider Electric“ је изградио стабилне односе са својим дистрибутивним партнерима, који цене подршку наше компаније и уважавају њену преданост заједничком подстицању будућег раста захваљујући посвећености сталном унапређивању програма и процеса.

Извештај заснован на Матрици лидерства канала продаје процењује учинак дистрибуције широм света 24 компаније које се баве продајом технолошких решења са оствареном глобалном продајом вредном најмање 12 милијарди долара (преко 25 одсто остварене преко партнера) или између три и 12 милијарди долара (преко 50 одсто остварене преко партнера). Позиција компаније у Матрици лидерства фирме „Canalys“ се заснива на мишљењима дистрибутивних партнера прикупљеним у претходних 12 месеци путем Упоредне анализе компанија које се баве продајом фирме „Canalys“, скорашњим резултатима учинка и процени жирија аналитичара фирме Canalys у погледу њиховог дистрибутивног учинка и изгледа за наредни период.

А.Б.

Извор:
Дневник/Scneider Electric
Пише:
Пошаљите коментар