BREND KOJI JE OBOŽAVALA KRALJEVSKA PORODICA SE GASI Evo šta je bilo presudno za zatvaranje kompanije
Iako su njihove kreacije nosile poznate ličnosti i članovi kraljevske porodice, uključujući princezu od Velsa i kraljicu Kamilu, brend nikada nije uspeo da ostvari profit.
Samanta Kameron je pokrenula Cefinn sa ciljem da kreira urbane uniforme za zaposlene žene, a ime brenda je nastalo kao akronim imena njene dece: Ivan, Elven, Florens i Nensi. Brend je brzo stekao popularnost, a među njegovim fanovima su bile i glumica Džilijan Anderson i voditeljka Holi Viloubi.
U zvaničnom saopštenju, 54-godišnja Kameron je objasnila razloge gašenja.
- Ovo nije odluka koju sam olako donela, pogotovo što smo nedavno zabeležili snažne prodajne rezultate. Međutim, kao mala kompanija koja se kreće kroz turbulencije u veleprodajnom modnom sektoru, stalnim pritiscima troškova i međunarodnim trgovinskim ograničenjima, postalo mi je sve teže da budem sigurna da Cefinn može da postigne nivo rasta neophodan za postizanje stabilne i profitabilne pozicije - objasnila je. Dodala je i da je odluka bila teška i da je "duboko zahvalna" svom timu.
Najnoviji finansijski izveštaji brenda pokazuju pad prodaje od pet odsto, na 4,2 miliona funti, dok su gubici pre oporezivanja iznosili 354.000 funti. Kameron je ranije priznala da je Bregzit učinio poslovanje "izazovnim i teškim", a kolaps Matches Fashion, globalnog prodavca luksuzne robe, dodatno je otežao poslovanje malim, nezavisnim brendovima. Iako je Cefinn obezbedio investiciju od 2,5 miliona funti od donatora Konzervativne partije, vlasnik nije bio voljan da traži dodatni kapital.
Dve prodavnice u Londonu ostaće otvorene do rasprodaje jesenjih i zimskih kolekcija, a otpremnine će dobiti 24 zaposlena. Na kraju, Samanta Kameron se zahvalila kupcima na lojalnosti, ističući da su bili "stalni izvor inspiracije".